Re: Postinor

Data: 2002-04-18 12:53:14
Temat: Re: Postinor
Od: "Negatyw" <n...@s...pl>

Użytkownik "Huxley" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
news:a9mac7$k3d$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> Oj chyba nie masz racji. Jezeli moj poglad na antykoncepcje - wynikajacy
> wiary - jest taki, ze nie uznaje jej, to nic nie wskurasz. Praca
ginekologa
> nie opiara sie tylko na przepisywaniu pigul.

Czy w takim razie Twoja wiara pozwala na widok noworodkow porzuconych w
smietnikach ???!!!!!!!
Niestety - przez takich wlasnie "uduchowionych" lekarzy, czesto jestesmy
swiadkami takich tragicznych wydarzen. Nikt nie wymaga od lekarza slepego
przepisywania pigul. To Pacjent podejmuje decyzje o komforcie swojego zycia
seksualnego. Lekarz ma mu to ulatwic. Jesli nie ma przeciwskazan
zdrowotnych - nie widze powodow ich nie przepisania.

> Sad nie wyda wyroku skazujacego. Chcesz sie przekonac? Sprobuj. REzultat
gwarantowany.

Co tam mam probowac. Ginekolog mojej Partnerki nie minal sie z powolaniem i
zostal ginekologiem - zamiast ksiedzem! :))

Pozdro
Negatyw