Postnie!

81. Data: 2016-03-29 21:02:29

Temat: Re: Postnie!
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Fffff, może inaczej, bo widzę, żeś wciąż czegoś nieświadom: NIEGRZESZENIE,
> choć nie "grozi grzechem", oraz GRZESZENIE, choć "grozi grzechem"
> (cokolwiek by to nie miało dla Ciebie oznaczać, he he he), są absolutnie
> dobrowolne, nie ma tu żadnego przymusu w żadną stronę, kotasku.

Kotasku?

> To sprawa
> sumienia, a przede wszystkim wolnej woli, którą dał ludziom Bóg.
> Decydując się grzeszyć - dcyduje się człek na obciążenie grzechem.
> WOLNO mu.

Trollujesz. Na takiej zasadzie jest więc też dla Ciebie "dobrowolne"
jeżdzenie autem po właściwej stronie drogi :-) nikt normalny tak nie
interpretuje wyrażenia "to jest dobrowolne."

82. Data: 2016-03-29 21:34:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2016 14:02:29 -0500, Pszemol napisał(a):

> Kotasku?

Bobasku.

> Trollujesz. Na takiej zasadzie jest więc też dla Ciebie "dobrowolne"
> jeżdzenie autem po właściwej stronie drogi :-) nikt normalny tak nie
> interpretuje wyrażenia "to jest dobrowolne."

Niedawno rozmawialiśmy tu o normalności.

83. Data: 2016-03-29 22:16:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2016 21:34:55 +0200, Ikselka napisał(a):

> Bobasku.

> Niedawno rozmawialiśmy tu o normalności.

Tzn na psp.

84. Data: 2016-03-29 22:48:40

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-29 o 13:14, Ikselka pisze:

> Wystarczył jeden dzień i stałeś się wierzący 3333-]

Twoje odwracanie kota ogonem - byle tylko
coś napisać - jest już męczące.
A jak już palniesz jakąś głupotę, to
końca nie ma tym nieszczęsnym unikom.
Trochę to taki poziom z piaskownicy.

Przynajmniej nie doginam ad personam.
Nie mam już czasu na te przepychanki.

85. Data: 2016-03-29 23:39:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2016 22:48:40 +0200, cef napisał(a):

> Twoje odwracanie kota ogonem - byle tylko
> [...]

Jeden dzień mi wystarczył - i zostałeś wyedukowany! Brawo!

86. Data: 2016-03-30 01:21:06

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-26 o 11:39, Ikselka pisze:

> [...]
> na śniadanie i wieczerzę o tyle mniej spożyć pokarmów, żeby między dniem
> postu a dniem zwykłym zachodziła naprawdę różnica, czyli żeby każdy odczuł
> pewne umartwienie; do zachowania postu wystarcza ująć sobie jedną trzecią z
> tego, co się zwykle na śniadanie lub wieczerzę spożywa.
>

> 3. POST ŚCISŁY polega na jednorazowym dziennie posiłku do sytości [plus
> dozwolona dodatkowe dwa małe posiłki - p. XL] oraz na wstrzymaniu się od
> potraw mięsnych; dlatego też, jeżeli obowiązuje post ścisły, należy
> zachować przepisy odnoszące się zarówno do postu ilościowego, jak i do

Wkurzyłam się tydzień temu (w niedzielę), bo ksiądz opowiadał z
ewangelii jak dla Jezusa zabijali baranka!
Zaczęlam nerwowo kręcić głową i z trudem się powstrzymałam, żeby nie
wyjść z kościoła.

--
animka

87. Data: 2016-03-30 01:36:37

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message
> Wkurzyłam się tydzień temu (w niedzielę), bo ksiądz opowiadał z ewangelii
> jak dla Jezusa zabijali baranka!
> Zaczęlam nerwowo kręcić głową i z trudem się powstrzymałam,
> żeby nie wyjść z kościoła.

Trzeba było wyjść...
A po co Ty tam w ogóle poszłaś? Zastanowiłaś się?

88. Data: 2016-03-30 09:55:41

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-29 o 23:39, Ikselka pisze:

> Jeden dzień mi wystarczył - i zostałeś wyedukowany! Brawo!

Wpadnę się podroczyć
jak napiszesz znowu coś głupiego

89. Data: 2016-03-30 11:08:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Mar 2016 01:21:06 +0200, Animka napisał(a):

> Wkurzyłam się tydzień temu (w niedzielę), bo ksiądz opowiadał z
> ewangelii jak dla Jezusa zabijali baranka!
> Zaczęlam nerwowo kręcić głową i z trudem się powstrzymałam, żeby nie
> wyjść z kościoła.

Trzeba było podejść i poprosić, żeby odczytał odpowiedni fragment, w którym
to jest napisane 33333-]

90. Data: 2016-03-30 11:08:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2016 18:36:37 -0500, Pszemol napisał(a):

> "Animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message
>
> Trzeba było wyjść...
> A po co Ty tam w ogóle poszłaś? Zastanowiłaś się?

O, adwokat diabła się odezwał. Uderz w stół...

Re: Pomysł na dorsza...
Re: Pomysł na dorsza...
Odchudzanie
Re: Pomysł na dorsza...