Re: Postulat o krągłych łydeczkach

Data: 2011-01-07 18:39:38
Temat: Re: Postulat o krągłych łydeczkach
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Fri, 7 Jan 2011 19:23:08 +0100, Fragile napisał(a):

> Nie znam takiego KK.

No właśnie ja też nie. Wręcz mam wrażenie, że moja miłość małżeńska jest
pełniejsza dzięki Boskiemu przyzwoleniu na wszystko, czego mogę w niej
zapragnąć i co mogę w niej otrzymać. I mam to. Bez ograniczeń. Naprawdę mam
wrażenie, że to "wolny seks" jest ubogi. Takze merytorycznie, żtp... a niby
ta "wolność" miała dac nieograniczenie...

Może ktoś ludziom taki zły KK przedstawia, żeby nie chcieli WEJŚĆ, zeby
uwierzyli w tego innego boga... bo najłatwiej ich zwieść, zabraniajac im
miłości z mężem/żoną. Więc oni już dalej, sami sobie na pocieszenie, w
swojej samotności, zmieniają tę koncepcję w "po co ślub?"

:-(((