Re: Poszukuje kosiarki spalinowej do 1500zl

Data: 2007-05-10 11:34:39
Temat: Re: Poszukuje kosiarki spalinowej do 1500zl
Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

"Galind" <g...@g...ru> wrote in message
news:f1uuuh$s15$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ponownie dziekuję za dużą, szczegółową, absolutnie mi nieprzydatną wiedzę
na
> temat Twoich kłopotów z utrzymaniem olbrzymiego areału
ogrodowo-sadowniczego

Starałem się pokazać kryteria doboru - uniwersalne - nie tylko ty
potrzebujesz kosiarki, ale chcesz być dowcipny - nie mam dużej działki, ale
mam trzy traktorki z oprzyrządowaniem i inne - samodzielne maszyny - co
prawda dałem je dawno synom, więc nie są moją własnością ale mogę z nich
korzystać.

Podałem linki - nie ma tam firmy Claas, jest tylko John Deere...
Irona wygląda czasem na głupotę.