Potrzebne pnącze na pergole

11. Data: 2005-05-31 14:15:01

Temat: Re: Potrzebne pnącze na pergole
Od: Bartosz Nowicki <B...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:
> Zanim Janusz coś napiszę - powiem jedno - glicynia.

czy glicynia poradzi sobie na scianie wschodnio-poludniowej (na
podporach oczywiscie)
slonce jest tam od 9.00 do 15.00

sciana biala i bardzo goraco tam jest

pozdr
Bart

12. Data: 2005-06-01 07:20:24

Od: "KryH" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Treść tej wiadomości zawiera informacje przeznaczone tylko dla adresata.
Jeżeli nie są Państwo jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę,
prosimy o powiadomienie o tym nadawcy oraz trwałe jej usunięcie.
Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Do pierwszej ostrej zimy niestety :(

Ale to już będzie mojej Falopii druga zima :-) Ostatniej była znacznie
mniejszym pnączem więc chyba także bardziej wrażliwa na mróz, czyż nie??

_________________________________
Pozdrawiam
-------> KryH <-------
"Nie przenoście nam stolicy do Krakowa"

13. Data: 2005-06-01 07:51:57

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KryH wrote:

> Ale to już będzie mojej Falopii druga zima :-) Ostatniej była znacznie
> mniejszym pnączem więc chyba także bardziej wrażliwa na mróz, czyż nie??

Tak. Ale to nie zmienia faktu, że jak będzie naprawdę ostra zima to
istnieje duże prawdopodobieństwo, że wymarźnie. 3 lata temu zmarzły
wszystkie znane mi egzemplarze.

Pozdrawiam
Bea

14. Data: 2005-06-01 08:17:42

Od: "KryH" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

Dzięki za ostrzeżenie. Opatulę ją na zimę jak najlepiej i nie dam jej zimie!
Niech szuka Kai`ego jeżeli szuka rozrywki w swoje miesiące a od mojego
pnącza z daleka.

--
Pozdrawiam
"Nie przenoście nam stolicy do Krakowa"

Złamana brzózka
swierk bialy - podlewanie !!!
roslinnosc na gliniastej glebie
Jak sprzedac działke na mazurach tylko 1500 zł
trawnik - kaszka (problem)