Re: Potrzebuje pomocy

Data: 2004-08-19 18:05:18
Temat: Re: Potrzebuje pomocy
Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl>

musze przyznac ze jestes dla mnei osobliwoscia na tej grupie...
z niedowierzaniem przyjmuje fakt ze sa ludzie myslacy w taki sposob jak ty
z przerazeniem i zdziwieniem czytalam o twoim pomysle z pluskwami
o "lekkiej" kontroli osob ktore sie kocha i to za ich zgoda (?!)
(czy istnieje cos takiego jak lekka (!) kontrola? bo wydawalo mi sie ze albo
sie kontroluje albo nie)
a teraz o tym ze zonie absloutnie nie moze ujsc na sucho to ze wziela slub
bez milosci i trzeba ja wychowac
(tak mi sie przypomnial post o dziadku ktorego ktos chcial wychowywac... no
zona mlodsza to moze jeszcze sie da chociaz osobiscie nie wierze w takie
prostowanie ludzi wedlug wlasnego widzimisie)
niemniej pozdrawiam ale raczej niebede juz czytac bo za slabe mam nerwy na
takie atrakcje
kasiatoya