Potrzebuje pomocy !!

21. Data: 2006-07-05 15:21:17

Temat: Re: Potrzebuje pomocy !!
Od: "Vesemir" <v...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> warunków gry?
> Czy kiedykolwiek pozwoliłeś sobie na ustalenie reguł?
> Czy nie było tak że nigdy nie pozwoliłeś sobie na bycie sobą?
> Czy nie nazbyt próbowałeś się do niej dopasować?
> Czy nie czas zachować się jak ćma która idzie w ogień i zrobić coś wbrew
> jej woli?
>
> Jeśli ją kochasz, to jedź, zrób z siebie durnia, pacana, idiotę, chama,
> grubianina, prostaka, świra, romantycznego kochanka - bo czy nie jest
> warto to zrobić dla samego zrobienia? Nie obiecuj sobie nic, wykonaj
> słynny w mojej rodzinie podjazd tatarski!!!

Jest jeszcze jedna opcja. Tym czego ona sobie nie życzy może być właśnie to
abyś został. Jeśli tak jest to najlepiej abyś został :D

Vesemir

22. Data: 2006-07-05 15:25:35

Od: "Vesemir" <v...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vesemir" <v...@z...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> warto to zrobić dla samego zrobienia? Nie obiecuj sobie nic, wykonaj
> słynny w mojej rodzinie podjazd tatarski!!!

I jeszcze jedna kwestia. Mężczyzna jest jak hartowana stal.
Kobiety nas hartują. Wiesz jak?
Rozgrzewają do czerwoności.
Potem napierdalają w nas młotem.
A potem schładzają w lodowatej wodzie.

Aż do momentu gdy stworzą coś nieugiętego.

Vesemir

23. Data: 2006-07-05 15:48:21

Od: "arc" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Potem napierdalają w nas młotem.
> A potem schładzają w lodowatej wodzie.
>
> Aż do momentu gdy stworzą coś nieugiętego.

- dobre. ;-)

24. Data: 2006-07-05 15:55:14

Od: "marenks" <m...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

es_ wrote:

> Wódka to najlepsze lekarstwo, polecam! A jak już wpadniesz w
> alkoholizm to polecam amfę, jak się znudzi to może herionkę. A jak to
> się znudzi to strzelisz sobie w łeb i po sprawie!
>
> ...alkohol to jedno z najgorszych lekarstw. Jak wszystkie narkotyki:
> pomoże na chwilę a potem będzie gorzej niż przed, więc trzeba będzie
> to zapić i tak dalej. Zapijanie smutków to prosta droga do
> alkoholizmu.

zieeew....

to jest nudne jak programy radia maryja...

Marenks

25. Data: 2006-07-05 16:10:31

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote in message

> Kiedy mu to powiedziała. Autor sam o tym pisze.

Prawda, prawda, powiedziała, tyle ze po mekach (kilkumiesiecznych).

> A z drugiej strony, patrząc ze strony dziewczyny, to tak łatwo połapać się
> swoich uczuciach? Kolega czy może będzie coś więcej? Jeżeli nie ma
> owej "chemii", a jest sympatia? To się tak toczy, takie letnie związki na
> zasadzie "może coś kiedyś" bez angażowania, często z powodu braku
> umiejętności
> powiedzenia w odpowiednim momencie "koniec".

Ok, rozumiem, racja.

> przecie rezerwy sobie nie zostawiła: przeczytaj uważnie post:)

No, nie nie, przez pare miesiecy był w "rezerwie" :)
No trudno, żal kolesia, ale zycie jest zyciem. Najwazniejsze zeby sie kiedys
pozbierał.
Swoja droga, dalej uwazam ze ta 2-ga strona (ta panna) powinna byc troche
bardziej odpowiedzialna jeżeli sie nie jest zakochała,
powinna byc troche pomóc kolesiowi zeby sie nie męczył.
Mi kiedys pozwolili sie nie męczyć - i ciesze sie z tego.

Dalej - zabrzmi patetycznie, ale na swiecie duzo jest kobiet i mezczyzn
(powiedzmy powyżej 50%)
w ktorych jest niebezpiecznie lokować uczucia (zakochiwac sie), bo mozna
wpasc w pułapkę.
Najwazniejsze to umieć to rozpoznawać a to nie proste.

> nie?;)
> głupie to takie, ciagle takie same pytania, takie same odpowiedzi, taka
> sama
> bezradność.
> znane, opisane, powszechne...bleeee

Prawda, prawda :)
ja to chyba robie na zasadzie przypominania sobie co było kiedys, jakoś
fajnie tak,
czuje sie jakbym wracał w tamte czasy.
Pozdr,
Duch

26. Data: 2006-07-05 16:22:08

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> wrote in message

> Przecież to normalne. Zauważ jak często on się łzami zalewał... co to ma
> niby być? Kobieta potrzebuje wsparcia, poczucia bezpieczeństwa
> (upraszczając)... PARTNERA.

Zgoda, zgoda, chce oparcia i powiedzmy, twardziela a taki zakochany po uszy
to mientki jest. Ja to po latach zrozumiałem (oczywiscie nie nalezy
generalizowac).

> Tutaj trudno mówić o partnerstwie. On sam
> ustawił się na słabszej pozycji, jej pozostawił władzę. Takie ściemnianie
> nie takie rzadkie postępowanie... "daj mi czas, żeby się zastanowić...".
> Dobre sobie. To jest raczej czas dla drugiej osoby aby pokazała, że
> potrafi
> być partnerem.

Tak, zgoda, tylko co On powienien zrobic zeby pokazac sie ze *potrafi*
byc partnerem?
Bo dalej piszesz (pokazujesz scenariusze), ze to tylko manipulacja.
Pytam z ciekawosci, nie czepiam sie.

> Ja w podobnej sytuacji powiedziałem krótko: OK, kończymy tę
> farsę. Odezwała się po jakimś czasie próbując odnowić kontakt, ale to
> olałem. W drugim przypadku niestety bardziej mi zależało i gdy też się
> odezwała ("zapomniałam... miałam już więcej nie dzwonić?") nie wysłałem
> jej
> na drzewo. Upewniła się, że jest górą i więcej już się zapewne nie
> odezwie.

Ja tez mam takie wspomnienia ze niektore panienki rozgrywaja w ten sposób.
Jak czlowiek jest romantyczny to dostaje po łbie :)

Czyli piszesz, ze tego typu panny potrzebują potrwierdzenia atrakcyjnosci...
...sam sie nigdy nie zastanwiałem nad tym, ciekawe, wiesz co ze chyba to
jest to,

...prawdopodobnie równiez dotyczy to zwlaszcza kobitek ładnych,
atrakcyjnych z wyglądu, które sa w pewnym sensie nastawione na
takie bodzce adoracji ze strony facetow, sa adorowane, a poniewaz to jest
przyjemne, wiec taki przybieraja styl zycia, ciagle bozdzce atrakcyjnosci
i tego samego chcą w związku. A dłuższy związek może je nudzić.
To teraz wiem czemu unikałem zbyt ładnych panienek i slusznie :)
To jest chyba to.
Duch

27. Data: 2006-07-05 16:31:23

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Duch:
> Prawda, prawda, powiedziała, tyle ze po mekach (kilkumiesiecznych).

To według Ciebie ona popatrzyła na niego i od razu wiedziała że nic z tego nie
bedzie?
Ej, chyba nie tak..

> [...]
> powinna byc troche pomóc kolesiowi zeby sie nie męczył.
> Mi kiedys pozwolili sie nie męczyć - i ciesze sie z tego.

Najczęściej to jest tak, że człowiek sobie mysli- może się coś jednak z tego
wykluje.
Poza tym z zakochanymi baranami trzeba postępować bez litości, żeby było
humanitarnie -a niktóre nie potrafią być "okrutne" i myślą że sprawa sama jakoś
się rozmyje.
I wreszcie tak to jakoś jest, że strona która nie odwzajemnia uczucia, zawsze,
przynajmniej przez pewien czas, jest tą parszywą, niezależnie od tego jakby
nie postępowała.

> Prawda, prawda :)
> ja to chyba robie na zasadzie przypominania sobie co było kiedys, jakoś
> [...]

Ja to piszę z trochę mniej historycznego punktu widzenia;)

Aska

28. Data: 2006-07-05 17:06:59

Od: "Vesemir" <v...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arc" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> - dobre. ;-)

Mojego autorstwa :) Jak cytujesz to pisz - jak mawiał vese ;)

Vese :P

29. Data: 2006-07-05 17:40:52

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

marenks wrote:
(...)
> zieeew....
>
> to jest nudne jak programy radia maryja...

Może i nudne ale ciekawsze od marnowania sobie życia...

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

30. Data: 2006-07-05 17:46:06

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vesemir wrote:
(...)

To chyba zahacza o makiawelizm - wydaje ci się, że Ty wiesz lepiej co
jest dobre dla innych i chcesz wpływać na ich decyzje...

Ja mimo wszystko upierałbym się przy swoim stanowisku, które mówi, że
ludzie to istoty rozumne i w naszym języku słowo "Nie" znaczy "Nie",
słowo "Tak" - "Tak" itd. I chyba lepiej się z tym pogodzić a nie
marnować sobie życie na jakieś desperackie próby ratowania czegoś co już
umarło... Poza tym nawet jak by się mu udało, to pojawi się pytanie: na
ile taka desperacka próba ratowania związku to manipulacja..? Bo jeśli
manipulacja, to raczej nie jest to dobry fundament pod związek...

pozdr,

"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

Podejrzenie molestowania dziecka- procedura
moje zauwazenia
Mechaniczna pomarancza - twoja opinia
uzaleznienie od internetu - krakow - terapia
Niesmialosc