Powitanie

1. Data: 2002-10-27 18:43:24

Temat: Powitanie
Od: "Dysia_Te" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich z Tej Grupy

Ja też jestem tu nowicjuszką i mam cichą nadzieję, że przyjmiecie mnie tak
ciepło, jak Macieja Wilka i pozwolicie się przyłączyć do wspólnego
garnuszka ;)

Edyta

1. Data: 2002-10-27 18:45:04

Temat: Re: Powitanie
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też jestem tu nowicjuszką i mam cichą nadzieję, że przyjmiecie mnie tak
> ciepło, jak Macieja Wilka i pozwolicie się przyłączyć do wspólnego
> garnuszka ;)
>
> Edyta

Tam z boczku lezy drewniana lycha, wez i czestuj sie ;)))

Marta.

1. Data: 2002-10-27 18:46:43

Od: "bazyli4" <b...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dysia_Te" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Witam Wszystkich z Tej Grupy

Ano, witaj. Mam cały gar pomidorowej zupy na gąsienicojadzie, kluchy
domowej roboty, śmietanę, czarne jagody w cukrze i placek drożdżowy z
makiem. Kurde, nie daję już rady sam :-(((

Pzdr
Paweł

1. Data: 2002-10-27 20:12:56

Od: "Maciej Wilk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ja też jestem tu nowicjuszką i mam cichą nadzieję, że przyjmiecie mnie tak
> ciepło, jak Macieja Wilka i pozwolicie się przyłączyć do wspólnego

hehehhe ja (mam nadzieje) teraz tez moge powitac :o)
Tak cieplo ... nie, goraca jak i mnie powitano :*)

--
----
Maciej Wilk, Czluchow Polska

1. Data: 2002-10-27 20:42:59

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> hehehhe ja (mam nadzieje) teraz tez moge powitac :o)
> Tak cieplo ... nie, goraca jak i mnie powitano :*)
>
> Maciej Wilk, Czluchow Polska

Witajcie :) i poczęstujcie się wirtualnym grzańcem, bo pogoda
..bbrrr... ohydna, przynajmniej u mnie.

Pozdrawiam, Stokrotka

1. Data: 2002-10-28 07:40:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>tak

>Witajcie :) i poczęstujcie się wirtualnym grzańcem, bo pogoda
>..bbrrr... ohydna, przynajmniej u mnie.
>
>Pozdrawiam, Stokrotka

jak juz tak wszyscy sie uginaja we wzajemnych rewerencjach , to
ja tez - hej, jak sie macie, siadac i jesc, albo stac i gotowac ,
no! ;)

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-28 09:07:25

Od: j...@s...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjmiecie mnie tak
> ciepło, jak Macieja Wilka i pozwolicie się przyłączyć do wspólnego

Witam również i na papatacze zpraszam takie drożdżowe ślimaczki z orzechami,
sezamem i powidłami śliwkowymi lukrowane na wierzchu. Wczoraj pieczone mmm
pycha.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M.

1. Data: 2002-10-28 10:34:15

Od: "Mea" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora