Powrót na MM

1. Data: 2003-12-02 00:59:14

Temat: Powrót na MM
Od: "Seraphimka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich:)
Piszę bo potrzebuję pomocy i otuchy.
W lutym dowiedziałam się o diecie Montignaca. Kupiłam książkę , zaczęłam
czytać tą grupę dyskusyjną, wzięłam się za siebie i wystartowałam z tą
dietą. W ciągu 2 miesięcy zrzuciłam 7 kg. Z 72 kg do 65 kg. Przez te 2
miesiące pilnie przestrzegałam diety , czasem coś poćwiczyłam, czasem
udzielałam się na grupie było OK. Później - niestety zaczęłam czasem robić
odstępstwa i to coraz większe. Kilka dni jadłam "normalnie", a póżniej
próbowałam kontynuować dietę. Kilka dni normalnie i znów na MM i tak w
kółko. Tą metodą przez kilkanaście tygodni - do wakacji utrzymałam wagę a
nawet schudłam kolejny kilogram. W czasie wakacji chodziłam na aerobic nadal
starałam się być na diecie MM (chociaż z częstymi odstępstwami) i udało mi
się w sumie schudnąć do 62 kg.
W sierpniu ważyłam jeszcze 62 kg. Od września zaczęłam nagle strasznie tyć
:((( teraz ważę 68 :((((((((((((( Tyję i nie wiem co się stało
:((((( Próbuję z tym walczyć i nic :(((((
Nie potrafię wrócić na dietę MM. Wracam na dzień max 3 dni , nie mam jakoś
pomysłów co do potraw, mam wrażenie że na MM mam raptem 3 dania do wyboru i
szybko rezygnuję :((( Jem bez opamiętania , cały czas czuję się głodna,
cały czas mam ochotę na słodycze i wogóle nie wiem czemu teraz tak Tyję
;((((
Od początku czerwca przyjmuję tabletki antykoncepcyjne - podejrzewam że
mogą one mieć wpływ na to że tak przytyłam chociaż z drugiej strony czy to
możliwe ?? przecież biorę je od czerwca i przez pierwsze 3 miesiące nie
tyłam , a nawet udawało mi się nadal schudnąć. Myślę nad odstwieniem ich.
Hmm ... a może to przez to , że zaczęłam chodzić na aerobic (chodziłam 2-3
miesiące) , później jednak z braku czasu i pieniążków zrezygnowałam.Może
przyzwyczaiłam przez ten czas organizm do większego ruchu ????
Czuję się tragicznie, jestem zdesperowana :(((( Z dnia na dzień czuję się
grubsza , spodnie ledwo się zapinają , a ja tracę pogodę ducha, jestem
smutna, nerwowa, nie mogę na siebie patrzeć , nie mam ochoty wychodzić z
domu :(((
Błagam , doradźcie coś , pomóżcie ...

--
Edytka_22

2. Data: 2003-12-02 10:36:35

Temat: Re: Powrót na MM
Od: Marcin Wojtynski <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Seraphimka" <e...@w...pl> writes:

> grubsza , spodnie ledwo się zapinają , a ja tracę pogodę ducha, jestem
> smutna, nerwowa, nie mogę na siebie patrzeć , nie mam ochoty wychodzić z
> domu :(((
> Błagam , doradźcie coś , pomóżcie ...

Zacznij biegać , to w zasadzie jest za darmo. Nie wiem jak wygląda
twoja kondycja, ale jak napiszesz na priva to mogę Ci doradzić jakiś
program treningów dopasowany do twojej obecnej formy. Wywal z diety
tylko słodycze i biały chleb i 100% gwarancji że nie przytyjesz.
Ja się teraz czasem martwę że za chudy jestem , ale co tam..:)

Marcin

3. Data: 2003-12-03 10:19:51

Od: "Lara" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seraphimka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>Kilka dni jadłam "normalnie", a póżniej próbowałam kontynuować dietę. (...)
> Od września zaczęłam nagle strasznie tyć (...)

Stało się nie mniej i nie więcej, jak to, że po powrocie do starego sposobu
odżywiania organizm odrobił utracone zapasy tłuszczu. Dzieje się tak w
przypadku chyba każdej, krótkotrwałej diety odchudzającej, dlaczego więc
metoda Montignac'a potraktowana w taki sposób miałaby stanowić jakiś
wyjątek?

> Nie potrafię wrócić na dietę MM. Wracam na dzień max 3 dni , nie mam jakoś
> pomysłów co do potraw, mam wrażenie że na MM mam raptem 3 dania do wyboru
>i szybko rezygnuję

No co Ty... zaraz na Ciebie nakrzyczę ;) Edytka, rusz głową i spróbuj ułożyć
swe tygodniowe menu zanim rozpoczniesz dietę. Zastanawianie się nad
odpowiednią kompozycją potraw w chwili, gdy organizm domaga się zjedzenia
czegolwiek, to niezbyt mądry pomysł. Od czego masz Internet? Jest wiele
różnych stron zawierających gotowe jadłospisy MM choćby nawet tutaj:
http://montignac.misiczka.com/ Zasadniczym plusem diety MM jest możliwość
zjadania baardzo różnorodnych posiłków. Trzeba tylko chcieć je wymyśleć.

> Czuję się tragicznie, jestem zdesperowana :(((( Z dnia na dzień czuję
>się grubsza (...)
> Błagam , doradźcie coś , pomóżcie ...

A co tu jeszcze można doradzić? Odpowiedź jest logiczna: jak nie
przestaniesz się objadać, będziesz coraz grubsza i Twoje samopoczucie na
pewno się nie polepszy. Zamiast użalać się nad sobą bierz się do roboty!
Tylko nie od jutra, ale od teraz! Po tych eksperymentach z przerywaniem MM
możesz być oporna na utratę wagi, więc na nagłe cuda nie licz. Musisz
zrozumieć, że tylko konsekwentne działanie może przynieść wymarzone efekty.
Jak już napisał Marcin, wyrzuć ze swego menu chleb, ziemniaki i słodycze. Te
ostatnie zawsze można zastąpić jakimś owocem, bądź jogurcikiem z ich
dodatkiem, a jeśli już naprawdę nie możesz obejść się bez czekoladowych
frykasów - ustal sobie jeden dzień w tygodniu, w którym to w nagrodę za
trzymanie się zasad będzie Ci wolno zjeść coś w tym rodzaju.
W końcu odchudzającym się też coś się od życia należy ;))

Powodzenia :)

4. Data: 2003-12-05 22:21:46

Od: "Gogo" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Błagam , doradźcie coś , pomóżcie ...
>
> --
> Edytka_22
Zajrzyj na www.montignac.prv.pl
znajdziesz tam menu ,przepisy ,a także forum na którym jest grupa wsparcia
dla ludzi na MM

GOGO

5. Data: 2003-12-08 22:38:24

Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprobuj Atkinsa, lub nawet dojrzej do DO :)
potrzebne linki znajdziesz w necie

pzdr
H.

6. Data: 2004-01-09 20:10:22

Od: "Wiedzma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> możliwe ?? przecież biorę je od czerwca i przez pierwsze 3 miesiące nie
> tyłam , a nawet udawało mi się nadal schudnąć. Myślę nad odstwieniem ich.

Ja bym proponowała wizyte u ginekologa, jeśli uważasz, że tabletki moga byc
przyczyną. Jak mi lekarz przepisał pierwsze pigułki, okazały się źle
dobrane- miały za dużo hormonów. Zauważyłam u siebie dziwne napady apetytu i
jeszcze parę innych dziwnych objawów (zawroty głowy, rozdrażnienie, i coś
tam jeszcze, nie pamiętam), więc poszłam do lekarza, opowiedziałam co się
dzieje, no i przepisał mi tabletki z niższą dawką hormonów.
Więc proponuję Ci to sprawdzić.

Aha, te, po których ja się źle czułam, to był Cilest chyba.

pzd. Wiedzma:-)

Ok Select
golonka z piwem ?
Nieswiezy oddech ;)
KRAKÓW - Za darmo przetestuj zabieg redukcji cellulitu
Prosze o pomoc