Powstańcze śpiewanie.

21. Data: 2018-08-03 23:00:55

Temat: Re: Powstańcze śpiewanie.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> co ci Mars zawinil? muchy imieraja jesienia na grzybice, pozyjemy zobaczymy

Muchy? - no to się już wczuwaj.

--
XL

22. Data: 2018-08-04 08:36:04

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-03 o 17:03, XL pisze:

> Jak najbardziej pasuje - bo AUTENTYCZNIE jednoczy ludzi.
> Takie zjawisko za waszej komuny było niepożadane - postkomuna też tego nie
> lubi. Nie przyszła na koncert :->

W Kostrzynie cz Jarocinie też jednoczy. Jednak takie koncerty nad
mogiłami,. Co z tego że pieśni "patriotyczne", o czym tam powstańcy
śpiewali... "sanitariuszki to ładne panny" czy jakoś tak - ten tekst i
jemu podobne to jest coś co można śpiewać nad grobem..(?)

> Kij nas obchodzi, jak u was widzi się patriotyzm. Dajcie nam żyć po
> swojemu.
> :->

Brzmi to jak skarga, ale sama chyba rozumiesz że na prowokowanie swoimi
symbolami w miejscach publicznych zgody być nie może,. Wasze świętości
to wasza sprawa prywatna, i niech takimi pozostaną. Tak że zero
tolerancji dla prowokowania innowyznaniowców czy ateistów.

23. Data: 2018-08-04 11:14:59

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Chrońmy marsjan przed kato-kaczyzmem

24. Data: 2018-08-04 13:14:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/08/2018 o 22:00, XL pisze:

> Muchy? - no to się już wczuwaj.

teraz wole celtyckie mury, tam was nie uswiadczysz

--
gazebo

25. Data: 2018-08-04 15:57:43

Temat: Re: Powstańcze śpiewanie.c
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> śpiewali... "sanitariuszki to ładne panny" czy jakoś tak - ten tekst i
> jemu podobne to jest coś co można śpiewać nad grobem..(?)

Na cmentarzu koncertów nie urządzamy.
Zgłupiałeś?

> Brzmi to jak skarga,

Prośba.

> ale sama chyba rozumiesz że na prowokowanie swoimi
> symbolami w miejscach publicznych zgody być nie może,. Wasze świętości
> to wasza sprawa prywatna, i niech takimi pozostaną.

Żeby zrobić miejsce waszym tęczowe ,,świętościom"? Never.

> Tak że zero
> tolerancji dla prowokowania innowyznaniowców czy ateistów.

Twoje poczucie bycia permanentnie prowokowanym to twój problem. Są od tego
lekarze specjaliści. Spoko.
--
XL

26. Data: 2018-08-04 15:59:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> teraz wole celtyckie mury, tam was nie uswiadczysz

Przebudzenie możesz mieć cięzkie.

--
XL

27. Data: 2018-08-04 15:59:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Chrońmy marsjan przed kato-kaczyzmem

O to to! Świetny cel, w sam raz dla was! Kiedy startujecie?
LOL

--
XL

28. Data: 2018-08-04 23:49:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> Jako ciekawostkę podpowiem że w czasie
> Powstania i z jego sprawą zginęło około 3500 żołnierzy LWP.

,,Żołnierzami LWP" było wielu sowieckich oficerów i innych przebierańców:
,,W lipcu 1943 67% oficerów dywizji pochodziło z Armii Czerwonej[6]. Jeszcze
na początku 1945 roku na 40 tysięcy oficerów Ludowego Wojska Polskiego było
18 996 oficerów radzieckich, w tym 36 generałów[7]. Z armii sowieckiej
przejęto m.in. skróty pododdziałów, jednak oficerowie i żołnierze Armii
Czerwonej będący w Wojsku Polskim nosili polskie mundury i salutowali po
polsku."
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Ludowe_Wojsko_Polski

> W żadnej
> ceremonii z tych obchodów nawet nikt się nawet nie zająknie o nich.

I słusznie - bo oni nie Polsce przysięgali. Niech im teraz robią koncerty w
Moskwie.
Jako ciekawostkę podpowiem:
,,,,Nowo tworzone siły zbrojne były wojskowo i politycznie podporządkowane
ZSRR, natomiast nie uznawały zwierzchnictwa polskiego rządu na uchodźstwie
w Londynie. W czerwcu 1943 Wódz Naczelny i premier RP gen. Władysław
Sikorski uznał wojsko Zygmunta Berlinga za polską dywizję komunistyczną, o
charakterze dywersyjnym, samego jego twórcę za zdrajcę, który zdezerterował
z Wojska Polskiego."
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Ludowe_Wojsko_Polski

I żeby nie było, że Polacy radosnym hurmem jak te owce szli pod ,,bratnią"
komendę:

,,Od 20 sierpnia 1944 prowadzono mobilizację do Wojska Polskiego na
wyzwolonych terenach Polski, która została zakłócona przez bojkot. Od
wezwania mobilizacyjnego uchyliło się 27 486 osób[11], którym nie
odpowiadał m.in. fakt, iż nowa armia polska znajduje się pod
zwierzchnictwem sowieckich oficerów i jest podporządkowana ZSRR. Do 1 i 2
Armii Wojska Polskiego wcielano przymusowo także pojmanych w czasie akcji
,,Burza" w 1944, przez NKWD i kontrwywiad wojskowy Smiersz żołnierzy Armii
Krajowej[6], za odmowę wstąpienia z reguły zsyłano żołnierzy AK do obozów w
głąb ZSRR."
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Ludowe_Wojsko_Polski

Więc nie wymachuj swoimi ,,ciekawostkami" na temat LWP, bo one dosyć
kiepskiego autoramentu są, a ja nie ciemna masa, do której przywykłeś za
komuny.

--
XL

29. Data: 2018-08-05 02:34:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 4 sierpnia 2018 08:34:20 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
> śpiewali... "sanitariuszki to ładne panny" czy jakoś tak - ten tekst i
> jemu podobne to jest coś co można śpiewać nad grobem..(?)

Ech, zajc! Szto iz tiebia kommunisty sdiełali!
Jak się walczy na śmierć i życie, nie ma tabu seksualnych tylko się używa, póki
się żyje. Nikt nie wyzwie panny, która zaszła w czasie walk wojennych w tak
zagrożonym grodzie od takich a takich. W tym wypadku to nie grzech, tylko
jeszcze jedna próba ratowania narodu - przyjemne z pożytecznym. A jak cię
gorszy, to idź do ciotki Klotki pogadać w starej kamienicy na 5. piętrze bez
windy a nie na forum.

30. Data: 2018-08-05 08:56:55

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-04 o 15:57, XL pisze:

> Na cmentarzu koncertów nie urządzamy.
> Zgłupiałeś?

Uroczystość ku czci poległych, z "skocznymi" tekstami.. Być może, bo mi
się to nie podoba.

> Prośba.

Żyjcie w swoich domach, w swoich świątyniach, ale nie zawłaszczajcie na
swoje potrzeby przestrzeni publicznej. - Nie, to nie prośba, to tylko
moja sugestia, bezstronnego obserwatora aby było dobrze i prawidłowo.

> Żeby zrobić miejsce waszym tęczowe ,,świętościom"? Never.

Tu się p. Waltz, należy/ą nagana/y. Jedna za zawłaszczanie sceny
publicznej dwa za antypedalska postawę i działania.

> Twoje poczucie bycia permanentnie prowokowanym to twój problem. Są od tego
> lekarze specjaliści. Spoko.

Modlący się na ulicy, co mam o nim myśleć - obłąkany czy prowokator? Tu
jest stado modlących tak więc wątpliwości raczej nie ma.

Świetna muza
Jak stracić męża?
Pomniki
Chetni na mariologie, soteriologie lub pneumatologie katolicka?
Kefir - oszustwa kapitalizmu