Re: Pozdrawiam próbuj?c

Data: 2003-06-12 07:06:31
Temat: Re: Pozdrawiam próbuj?c
Od: "..::HESS::.." <h...@2...pl>

Dnia Sat, 07 Jun 2003 10:18:08 +0200, massif <t...@s...pl>
mozolnie wstukał/a w klawiszki:

>to wszystko mnie tak wystraszylo ze musze zadac bycmoze banalne
>pytanie. czy w swietle tego wypicie od czasu do czasu drinka
>przyczynia sie jakos do tego "bycia be" czy tak jak to slysze od
>wiekszosci jest wrecz zdrowe?
Alkohol jest dla ludzi, nie jestem jego wrogiem.
Jedyną sprawa na którą trzeba zwrócić uwagę jest to co alkohol robi w
życiu danego człowieka.
Są ludzie pijący duże ilości alkoholu i nie mający żadnych (no prawie)
problemów z tym związanych.
Natomiast inna osoba pijąca małe ilości alkoholu dość nieregularnie
może sie bardzo szybko uzależnić.
Na to nie ma regóły i nie ma żadnej gwarancji że się jest bezpiecznym.
Natomiast kto się uzależni a kto nie?
Też nie ma recepty, można próbować zrobić test, ale nie będzie on na
pewno 100% pewnością że nas to nie dotknie.
Pozdrawiam :)
--
^^Wyciągaj z kosza na śmieci rzeczy,^^