Pozdrowienia

1. Data: 2005-10-14 13:01:18

Temat: Pozdrowienia
Od: "cherokee " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam z Walii- oczywiscie kulinarnie. Jak mozna jesc tosty z fasolká w
pomidorach na wierzchu? Ohyda. Ale gotowe foremki puddingowe az kuszá, zeby
je czyms wypelnic. Nie omieszkam wyprobowac przysmaku Krysi - chleba z
marmite - az sie boje:(((

Buziaki

cherokee
Colwyn Bay

2. Data: 2005-10-14 14:05:56

Temat: Re: Pozdrowienia
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Oct 2005 13:01:18 +0000 (UTC), "cherokee "
<g...@g...pl> wrote:

> [...]
>je czyms wypelnic. Nie omieszkam wyprobowac przysmaku Krysi - chleba z

Fasolka na grzance rules!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pierz i chipsy marmitowe
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2005-10-14 14:08:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

<g...@g...pl> wrote:

> [...]
>je czyms wypelnic. Nie omieszkam wyprobowac przysmaku Krysi - chleba z

P.s. Dlaczego Colwyn Bay? Niby tam dosc ladnie, ale...

Pierz
K.T. - starannie opakowana

4. Data: 2005-10-14 14:09:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

<g...@g...pl> wrote:

> [...]
>je czyms wypelnic. Nie omieszkam wyprobowac przysmaku Krysi - chleba z

P.P.S. Jakie znowu foremki puddingowe??

Pierz
K.T. - starannie opakowana

5. Data: 2005-10-14 14:57:51

Od: Aleksandra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):
> [...]
> je czyms wypelnic. Nie omieszkam wyprobowac przysmaku Krysi - chleba z

Oj aż mi sie uszy zatrzęsły!!!
Przez słowo "marmite" czuję się ogromnie pozdrowiona, chociaż
pozdrowienia nie do mnie kierowane. Ale zamieniłabym ten chlem z
marmitem na makaron z marmitem!!!
makaron penne
śmietana
żółty ser
i marmite
pychości cały gar mogę zjeść.

Ech i już w świeta zjem.
Pozdr.
Ola

6. Data: 2005-10-14 15:48:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra napisał(a):

> marmitem na makaron z marmitem!!!

Ojej! Powiedzcie, czy ten marmite to taka pasta o wyglądzie słodkiego
ciągutka, a samkiem do złudzenia przypominająca kostki maggi z czasów
komuny? Nabrałam się na to kiedyś będąc w Anglii, nałożyłam sobie na
tosta, myśląc że to coś słodkiego i... bardzo byłam rozczarowana. Nie
rozumiem tych okrzyków uwielbienia ;-). A może Wy o czym innym piszecie?

Pozdrawiam
Ewa

7. Data: 2005-10-15 16:54:37

Od: Aleksandra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> [...]
> tosta, myśląc że to coś słodkiego i... bardzo byłam rozczarowana. Nie
> rozumiem tych okrzyków uwielbienia ;-). A może Wy o czym innym piszecie?

Hehe
zgadza się dokładnie o tym,
tylko to jak z oliwkami albo się je garściami albo nawet nie podchodzi:)
ja podchodze i do tego i do tego.:D
Pozdr
Ola

8. Data: 2005-10-15 18:40:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra napisał(a):

> zgadza się dokładnie o tym,
> tylko to jak z oliwkami albo się je garściami albo nawet nie podchodzi:)
> ja podchodze i do tego i do tego.:D

Do oliwek się przekonałam. Ciekawe, jak będzie z marmite ;-).

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2005-10-18 12:46:30

Od: "cherokee " <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):
> P.s. Dlaczego Colwyn Bay? Niby tam dosc ladnie, ale...

Bo tu jest praca?

pozdr

cheroke

10. Data: 2005-10-18 12:47:59