Pozegnanie

21. Data: 2010-04-17 10:14:30

Temat: Re: Pozegnanie
Od: zażółcony <z...@e...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 12:04:11 +0200, Robakks napisał(a):

> "Proszono, żeby nie przyklękać-" a więc do świadomości osób
> uczestniczących wkładano informację: "są tacy co przyklękają"
... no tutaj, to już, że tak powiem, jedziesz klinicznie ... ;)))
Bez urazy, odpocznij sobie ;)

--
Co w szkole piszczy:
- Proszę Pani, a moja mama daje mojemu bratu takie żrące lizaki,

22. Data: 2010-04-17 10:17:52

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <z...@e...onet.pl>

> ... no

Nie wystarczy patrzeć by widzieć... :)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

23. Data: 2010-04-17 10:21:05

Od: Artur Bross <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-04-17 07.24, Robakks wrote:
> "Chiron" <e...@o...eu>

> ~~~~~~~~~~~~~~
> ~~~~~~~~~~~~~~

> Stado lubi "igrzyska" nakręcające emocje - stado żyje chwilą.
> To socjologia - psychologia tłumu.
> Ciekawostką jest nowy obyczaj przyklękania przed zmarłym,
> przed którym za życia nikt nie przyklękał. Jeden prowokator
> przyklęka, inni to widzą i maUpują... Nie chcą się odróżniać.
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~ c:psf,psp|apm
> http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

Manipulacja mediów nie ma tutaj małego znaczenia. Dla przykładu z dosyć
komicznej wypowiedzi jednego z obecnych: "Umarł prezydent mojego
kraju... ... ... umarło dwóch prezydentów" wycięto to drugie i po kilku
dniach pokazuje się tylko część pierwszą wypowiedzi.

Inni zapytani, zamiast własnego używają mózgu nacjonalnego, mówiąc w
kółko: "kwiat elity" (dosyć zwiędły był to kwiat - bardziej na miejscu
byłaby Polska w pigułce), "drugi Katyń" (WTF - oficerowie z 40-tego roku
nie zginęli w katastrofie lotniczej) czy "tragedia narodowa" (z czym nie
zgodzi się nikt, kto politykę ma gdzieś).

Wygląda na to, że kiedyś człowiek patrzył na drugiego i robił to samo.
Dzisiaj, oglądamy TV i naśladujemy cały świat.

24. Data: 2010-04-17 10:31:33

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Bross" <a...@v...pl>

> [...]

... ... umarło
> dwóch prezydentów" wycięto to drugie
> i po kilku dniach pokazuje się tylko część pierwszą wypowiedzi.

zgadza się...

> [...]
czy "tragedia
> narodowa"
> (z czym nie zgodzi się nikt, kto politykę ma gdzieś).

Język nowomowy to podstawowe narzędzie inteligentów emocjonalnych.
To słowa-zaklęcia które w zamierzeniu nie przekazuję treści lecz wywołują
porządne emocje. Tak powstają mantry powtarzane metodą maUpiego.

> Wygląda na to, że kiedyś człowiek patrzył na drugiego i robił to samo. Dzisiaj,
oglądamy TV i
> naśladujemy cały świat.

Ideologia dziel i rządź w takich chwilach przybiera polityczną maskę:
"łączmy się, aby się dzielić". Klasyka.
Kto nie jest z nami - jest przeciwko.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

25. Data: 2010-04-17 10:34:41

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> Eee tam, nasi zesłańcy, co za Polskę to nie w takim mrozie... ;-)
> Dość klarowną (rzecz jest nieźle zbadana i jest model teoretyczny) jak się
> trochę uspokoi to mi przypomnij za parę dni.
> vB

ok- przypomnę. Możesz też na priv:
i...@g...com

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

26. Data: 2010-04-17 11:21:38

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> ludzi.
> Co tak naprawdę się stało? Po co ci ludzie tu przyszli? Z kim (czym) tak

To Ty tam byles, wiec sam sypnij pomyslami, czmu.
I.

27. Data: 2010-04-17 11:24:39

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> "zażółcony" <z...@e...onet.pl>

> Nie wystarczy patrzeć by widzieć... :)
>
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

Jak napisałeś- są tu zwierzęta z inteligencją emocjonalną. Są też (może
gdzieś indziej, może tu) zwierzęta z inteligencją kognitywną. IMO-
najzdrowszym stanem takiego "zwierza":-) jest równowaga pomiędzy "ja czuję"
a "ja myślę". Niestety- niektóre zwierzaczki mają praktycznie tylko jeden
rodzaj inteligencji, i nią starają się zrozumieć drugi gatunek "zwierza". To
se tak ne da:-).

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

28. Data: 2010-04-17 11:26:23

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> Wymiękam.

Ja tez. Co za jednostka.
I.

29. Data: 2010-04-17 11:30:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 11:48:26 +0200, Robakks napisał(a):

> W licytacji na obyczaje można także wspomnieć o obyczaju palenia
> żywcem własnych dzieci ofiarowanych Bogom, o obyczaju palenia
> publicznego czarownic, o obyczaju robienia bohatera z terrorysty
> wysadzającego siebie i innych bombą umieszczoną za pazuchą itd...
> Ten rodzaj obyczajów IMHO ma ścisły związek z fanatyzmem religijnym.
> Gdy znika fanatyzm - znikają obyczaje.

Prawidłowo rozumujesz - bo to nie obyczaje każą ludziom klękać przed trumną
Prezydenta. To zupełnie coś innego, co raczej jest Ci obce.

30. Data: 2010-04-17 11:33:53

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> vonBraun- napisałem- ponad 10h stania o jednym snickersie (i napojach),
> zmarznięci, zmęczeni- godzina 23, i jeszcze trzeba wracać do samochodu
> (na Saskiej Kępie) i wracać do Łodzi. Sorry.

Jestes bohaterem!
Rownie bezmyslne przedswiewziecie, co wyprawa tylu waznych osob w 1
samolocie.
Nie doslyszales w mediach, ze 10 godzin sie stoi? I ze warto miec moze
jakas 1 kanapeczke, RedBulla i sweterek?
I.

Keskese senior znaczit quo vadis.
Trans-Atlantyk
list otwarty do wajdy
PiS znowu przegina...
Re: ... przepraszam, czy ktoś już wspominał o beatyfikacji ... ?