Re: Poznawanie Boga

Data: 2007-10-25 16:22:12
Temat: Re: Poznawanie Boga
Od: meliana <a...@w...pl>

Dnia Wed, 24 Oct 2007 01:01:10 +0200, Sky napisał(a):

> tylko
>
> Widac nie masz jeszcze umiejętności
> "czytania pomiędzy słowami"... ;)

raczej twierdze ze twoje spostrzezenia/interpretacje odnosnie mojej osoby
wysnute na podstawie slow/tekstu sa bledne ;)

> No...promowana jako jedyna "logika"

iii tam...cos zmyslasz ;)

> jaką za logikę
> godną inteligentnego [ponoć] człowieka uznać warto ;)

masz z tym jakis problem? bo ja nie

> A co gdybym ją miał?

ale jej nie masz ;)
w twoim swiecie mozesz byc przekonany ze ja masz, w koncu to twoj swiat i
mozesz z nim zrobic co chcesz

> Ale przecież wg ciebie
> nie mogę jej mieć

nie ze nie mozesz...tylko ze jej nie masz :D
kumasz roznice?

> bo okazałoby się że
> faktycznie bronisz się

to ty tak postrzegasz/interpretujesz

> przed przyznaniem że
> się bronisz -prawda? ;P

ja doskonale wiem z czego wynika moja zaczepnosc :), malo tego...akceptuje
ja...i to z czego wynika ;)

jak dobrze rozumiem...zaczepnosc kojarzy ci sie tylko z obrona?

--
mel

... bo upadłe anioły noszą czarne skrzydła ...
są zatracone, osamotnione
czekają na nocy mrok ...
... nie kryj się ...
wyjdź z cienia i pokaż swoje skrzydła ...
pokaż swe oblicze - wojowniku ciemności ...