PrZeZiEbIeNiE [off topic - zeby nie bylo ;]

1. Data: 2000-11-26 15:21:26

Temat: PrZeZiEbIeNiE [off topic - zeby nie bylo ;]
Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w tytule - kto zna jakis dobry srodek/lek na przeziebienie, bo zachcialo
mi sie dzisiaj poechac na Betorego na gielde i przemoklem.. icos czuje ze
nieciekawie moze byc... jakis specyfik ktory moza qpic i ktory mnie nie
zamorduje.

siorbiacy nosem
sos3n

2. Data: 2000-11-26 15:38:15

Temat: Re: PrZeZiEbIeNiE [off topic - zeby nie bylo ;]
Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Syropek z cebulki i miodu pewnie by Ci nie zaszkodzil (mniam..),

tak - ale z tego co pamietam to syropek robi sie jakis czas...

>ale jak tak
> dalej pojdzie, to idz do lekarza.

pfujjj z przeziebieniem ??? i co on pi powie po zatym ze mam katarek,
goraczke pokrazone oczy ?

zebym wziol aspirynke i poszwedal sie do luzeczka ? - nie mam na to czasu

> A moze sobie tez to wymysliles?:-) I zamiast skupiac sie nad powaznymi
> problemami tego swiata, zawracasz powaznej grupie glowe szczegolami;-)

to nie napisal bym [off-topic] :(
a jak mi nie wierzysz to zapraszam pod Galerie Centrum - za pol godzinki
bedzie wychodzil z niej wysoki "zaczapkowany" gosc, w polarze, w spranych
czarnych dzinsach, zakatarzony i z podkrazonymi oczami :(((((

> POZDROWIENIA
> w doslownym tego slowa znaczeniu i zupelnie bezinteresownie
> Gosia

i TY brutusie ???
ss3n

3. Data: 2000-11-26 15:40:13

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

<> A moze sobie tez to wymysliles>

jak nie wierzysz to posluchaj... ooooooo... ale poszlo kichniecie....
ROTFL :) az mi swieczki w oczach stanely :)

sos3n

4. Data: 2000-11-26 16:16:07

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

<r...@m...uni-mainz.de> wrote in message

> to sprawa 2 godzin, nie wiecej..

a jak sie go robi ????
mozesz podac mi skladniki/proporcje

> ***moze aspirynka i lozeczko nie bylyby takie niewskazane, poza tym
lepiej w
> lozeczku od razu i tylko pare dni, niz pozniej i nieco dluzej...ale ja Cie
> nie chce straszyc.
> Zapytac mozesz w aptece, panie magister[:-)] sie znaja na takich
sprawach..

tiaaaaa a na czym one sie nie znaja ???
ostatnio odwiedzilem taka jedna apteke w centrum celem zaopatrzenia sie w
srodki antykoncepcyjne, (tak profilaktycznie co by zapoznac sie z instrukcja
i byc na bierzaco z wszelkimi nowinkami ), ja tutaj prosze tak polgebkiem
(bo kolejka byla duza) o XXXX (co by nie bylo kryptoreklamy) a ona mi tutaj
jakies pigolki cholera wie na co kladzie przedemna..... cholera troche
zdebialem i zarzucilem ze to chyba nie jest to o co prosilem... na to
szanowna pani ze maja tylko to i jak mi nie pasuje to moze dac mi w formie
czopkow.... no... przyznam ze po tym podziekowalem ladnie i wyszedlem
widzialem tylko zwatpienie na twazach kilku ludzi czy aby jest bezpieczne
qpowanie w aptece o tak wysoce rozwiniej 'wiedzy'....
to taka mala dygresja :) co do wiedzy naszych kochanych 'mgr' farmacji

> ***mam za daleko, poza tym skad mam wiedziec, ze toTy, moze wiecej jest
Was
> zaziebionych w tej firmie?;-)

a adminow tylko ja mam dzisiaj nadzor...

> :-))))

;)

> Trzymaj sie
> Gosia

sos3n

5. Data: 2000-11-26 16:59:56

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ***ja robie tak: cebule kroje w plasterki i przekladam je cukrem jak nie
mam
> miodu. Jak dodasz czosnku to efekt bedzie piorunujacy;-) I odstawiasz
potem w
> cieple miejsce. Pycha! A jaki skutek!

ok dzisiaj wyprobuje :)

> mysle jednak, ze ta profilaktyka nie dotyczyla wylacznie tych nowosci:-)

:)))

> :-)))))

LOL

> ok, ale na samolot to juz chyba dzis nie zdaze...:-)

ja tez sie zastanawialem czy do mieszkania czasrem nie latac samolotem
(takie sa korki ) ale doszedlem do wnioski ze za blisko mam - zanim by sie
rozpedzil to musial by hamowac ;)

> P.S. Jeszcze tam siedzisz? Do lozka, ale to natychmiast!:-)

jeszcze 2 min i juz mnie nie ma
papap \
i dzienx za przepis....
a teraz czas do domq .... po drodze qpic spgetti :) i zrobie sobie na obiad
spagetti z sosem boloneZ ;)

sos3n

6. Data: 2000-11-27 04:30:42

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"sos3n" <s...@p...pl> wrote in message news:8vr9cd$prb$1@news.tpi.pl...
> [...]
> mi sie dzisiaj poechac na Betorego na gielde i przemoklem.. icos czuje ze
> nieciekawie moze byc... jakis specyfik ktory moza qpic i ktory mnie nie

Ja sobie znalazlem sposob na radykalne pozbycie sie kataru. A doszedlem do
tego tak:
Zauwazylem, ze nawet najgorsza odwilz w nosie, ustepuje w nocy, w lozku,
kiedy sie jest dobrze przykrytym. Starczy rano tylko dotknac nogami podloge,
by katar wrocil w calej swej okazalosci.
Wywnioskowalem, ze cieplo nie sprzyja wirusom kataru.
Polozylem wiec na noc elektyczna poduszke na twarz, szczegolnie na nos i
oczy. Rano wstalem bez kataru.
Mozliwie, ze tylko mnie pomoglo; za innych nie recze.:-)

Wyzdrowienia zyczy,
jakub

7. Data: 2000-11-27 04:45:44

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nie chce straszyc.
> Zapytac mozesz w aptece, panie magister[:-)] sie znaja na takich

Niestety na wirusy nie ma zadnego lekarstwa. Mowia, ze katar nieleczony trwa
14 dni, leczony zas - 2 tygodnie.
Na obnizenie goraczki (gdy sie ma wysoka, bo jesli nie, lepiej dac szanse
ogranizmowi, by sam zwalczyl) i na bol glowy aspiryna moze pomoc.

jakub

8. Data: 2000-11-27 08:05:41

Od: "Alka" <m...@t...NO_SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacob bekker <j...@f...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:YFlU5.18168$6...@n...flash.net...

> Niestety na wirusy nie ma zadnego lekarstwa. Mowia, ze katar nieleczony
trwa
> 14 dni, leczony zas - 2 tygodnie.
> jakub

ja slyszalam,ze nieleczony katar trwa TYDZIEN a leczony 7 DNI...
czybzy teraz wirusy byly bardziej ...hm..
zlosliwe? ;-)

Alka

9. Data: 2000-11-27 08:27:03

Od: Aleksander Nabagło <A...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

> [...]
>icos czuje ze
>nieciekawie moze byc... jakis specyfik ktory moza qpic i ktory mnie nie
W aptece homeopatycznej:

Eupatorium perfoliatum 5CH lub 9CH.

Nalezy to miec przy sobie
i stosowac profilaktycznie
po zmarznieciu. Nalezy stosowac
przy rozwijajacej sie grypie
jesli wystepuja bole kostne
twarzo-czaszki.
Nie nalezy stosowac dlugotrwale
-- w takim przypadku pojawiaja
sie nieprzyjemne doznania kostne.

Poza tym duzo witaminy C.

--
A.

10. Data: 2000-11-27 08:55:50

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jacob bekker" <j...@f...net> wrote in message

> [...]
> oczy. Rano wstalem bez kataru.
> Mozliwie, ze tylko mnie pomoglo; za innych nie recze.:-)

przyznam ci ze sqtkuje - ja polozylem sobie na noc termofor z ciepla woda
pod zatoke ( mam zrabana zatoke szczekowa ); i jak rano wstalem to katarek
lzejszy - juz nie leci mi z nosa jak z kranu :))))

sosen

Re: Rola wyglądu fizycznego w
milosc bez przyszlosci????
Re: Do czego zmierzamy ?
PSYCHOLOG NA CZACIE - O MUZYCE I PSYCHICE
Re: "Jest mi wszystko jedno". Dokonczenie