Strona główna Grupy pl.soc.dzieci.starsze Pracownik socjalny będzie mógł odebrać Twoje dziecko bez nakazu sądu Re: Pracownik socjalny będzie mógł odebrać Twoje dziecko bez nakazu sądu

Re: Pracownik socjalny będzie mógł odebrać Twoje dziecko bez nakazu sądu

From: "Agnieszka" <a...@z...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Pracownik socjalny będzie mógł odebrać Twoje dziecko bez nakazu
sądu
Date: Mon, 31 May 2010 14:48:42 +0200

Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
wiadomości news:4c03aa00$1@news.home.net.pl...

> Jesteś w poważnym błędzie. Tak długo, jak długo nie istnieje jeden,
> zaakceptowany przez Państwo i wyznawany przez wszystkich obywateli
> model rodzicielstwa, to Twoje metody wychowawcze czy jakikolwiek
> inny objaw wypełniania obowiązków rodzicielskich może być zawsze
> przez kogoś zakwestionowany. Ba, samo "rodzicielstwo" może być
> zakwestionowane - odsyłam do Szwecji właśnie, gdzie ten termin
> został usunięty z prawodawstwa i obiegu społecznego: "rodzic" jest
> jedynie opiekunem swojego dziecka i niczym więcej. A w kompetencje
> [...]

Ale my nadal mieszkamy w Polsce, a nie w Szwecji czy UK. I naprawdę
straszenie mnie tymi krajami nie działa. Mieszkam w Polsce, znam tutejsze
realia, uważam - i mam potwierdzenie - że jestem dobrą matką i nie widzę
powodu, żeby mnie straszyć jakimś zamorskim wilkiem, którego znam, który mi
się nie podoba i od którego trzymam się z daleka.

Agnieszka