Re: Pralka

Data: 2004-03-11 21:52:46
Temat: Re: Pralka
Od: "Buźka" <k...@b...pl>

> Dla mnie 'łatwiej' oznacza brak konieczności ładowania ręki po pachę w
> czeluść, którą sobie wtedy "samym sobą" zasłaniam i wyszukiwania
> ostatnich skarpetek po omacku, w przypadku bardzo wielu modeli pralek
> ryzykując przy tym jeszcze zadrapanie lub nawet skaleczenie ręki o
> krawędź bębna.

A jak wszyscy wiemy, krawędź bębna przypomina dobrze zaostrzoną żyletę, więc
jeśli masz krótkie ręce, to musisz być ostrożny. A poza tym "czeluść" bębna
pralki ładowanej od góry jest nieogarniona i nigdy nie wiadomo, czy w jakimś
zakamarku nie kryje się jakiś gryzoń, co tylko czeka na twojego palca.

A poważnie, dyskutowanie na temat wygody wyciągania ubrań jest idiotyczna,
bo przypomina wybór między taboretem a krzesłem - do każdego się
przyzwyczaisz. Pralki ładowane od góry zajmują przede wszystkim mniej
miejsca, więc jeśli masz małą łazienkę to warto się nad taką zastanowić.
Funkcjonalność obu typów jest ta sama.

Buźka