Re: Pralka Electrolux EWT 1340 - prośba o opinie

From: s...@o...pl
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Pralka Electrolux EWT 1340 - prośba o opinie
Date: 11 Jan 2006 22:05:27 +0100

> Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja jestem szczęśliwą posiadaczką modelu 1215. Przedtem miałam
/.../
> wymieniłam  ją w ramach gwarancji na Elektroluksa EWT 1215. Praleczka jest
> super, pierze świetnie, tylko nie można przeładować bębna, bo rzeczywiście
> mogą zostać ślady po proszku, szczególnie na ciemnych ubraniach. Ale jest na
> to rada - można włączyć dodatkowe płukanie i po sprawie. Ogólnie jestem
> bardzo zadowolona. Pozdrawiam, życząc miłego prania! AJ

Podziekuję z życzenia jak wreszcie kupię cos do prania ;-) A poważniej dziękuję
za odpowiedzi: tę oraz obok.

Chociaż nadal mam dylemat: nie wiem czy kupić tę EWT 1340 (obecnie mogę za
około 1950- , jakkolwiek dowiedzialem sie, ze jest ro ponoc model już
wycofywany), czy dołozyć około 200zł i kupić EWT 1346 - model obecnie
najwyższy wg. stron http://www.electrolux.pl. , choć wg. mojego rozeznania
istotnie sie nie różniący od EWT 1340.

W ogóle ciekawostka: poogladalem sobie strony Elektroluxa z róznych krajów i
np. okazało się, ze na stronach niemieckich http://www.electrolux.de najwyższym
modelem pralek ładowanych od góry jest właśnie model EWT 1340, natomiast nie ma
(niby najnowszego wg. twierdzenia naszych sprzedawców...) EWT 1346. Z kolei na
stronach polskich jest EWT 1346, zaś nie ma 1340 - i chyba jeśli w ogóle był,
to dosyć dawno - na krajową stronkę zaglądam dosyć regularnie od już chyba
dobrych kilkunastu tygodni.
Może jest zatem tak, że u nas jest "wycofywany" model 1340 (zastąpiony przez
1346), natomiast w Niemczech na odwrót: model 1340 "zastąpił" 1346? ;-)

Przy okazji: co oznacza funkcja "pranie ręczne"? Bo mi kojarzy sie włożeniem
rączek do pralki i... ;-)

pozdrawiam -

Stanley