Re: Pralka Siemens - co ja kupiłem???

Data: 2004-10-21 14:41:26
Temat: Re: Pralka Siemens - co ja kupiłem???
Od: "Klementynka" <b...@w...pl>

> Jedyne co mnie zastanawia to mała ilość wody jaką pralka pobiera do
> prania. Może to tylko kwestia przyzwyczajenia - stara brała do połowy
> okienka.

Ja mam pralke Boscha, kupilam ja 2 lata tem i tez bierze tak malo wody. To
chyba najgorszy zakup jaki udlao mi sie zrobic. Ma byc oszczedna a musze
wlaczac podwojne plukanie bo nie splukuje mi proszku z prania. Proszku daje
malenko a i tak jego nie splukuje, nieraz wstawiam dodatkowe pranie ale juz
bez proszku a i tak jest tam proszek bo poprzednio bylo zle splukane. Do
tego mam wszystki ubrania szare jak szmaty. Nie wiedzialam ze mozna
wyprodukowac takie g. Wczesniej mialam ruska Wiatke i brala wody do pol
okienka a pranie bylo czyste.
Pozdrawiam i zycze przyjemnego prania