Pralka, ale jaka??

1. Data: 2005-09-12 10:29:22

Temat: Pralka, ale jaka??
Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)

Jestem "zmuszony kupic pralke" do mieszkanka :)

I tu pojawil sie problem, na ryunku pralek pelno, a ja nie wiem jaka wybrac
:)

Ponizesz przedstawiam kryteria jakie pralka musi spelniac:

Glebokosc pralki ok 40 cm (badz pralka ladowana od gory)
Wirowanie 1000 obrotow
Klasa energoszczednosci A
Pobor wody A

Ostatnio z zona znalezlismy w jednym ze sklepow w Warszawie taka oto pralke
SAMSUNGa:
http://www.samsung.com/pl/products/washingmachine/wa
shingmachine/f1043.asp
za 1100 zl i szczerze mowiac zdecydowalibysmy sie na nia gdyby nie to ze
SAMSUNG dopiero zaczal produkowac pralki i nie wiemy jak z ich eksploatacja.

A moze wy cos doradzicie??

Jacek

2. Data: 2005-09-12 11:14:35

Temat: Re: Pralka, ale jaka??
Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

castrol wrote:

> Glebokosc pralki ok 40 cm (badz pralka ladowana od gory)
> Wirowanie 1000 obrotow
> Klasa energoszczednosci A
> Pobor wody A

Juz chyba bylo na grupie, ze nie ma co oszczedzac na wodzie bo pranie
jest niedoplukane (=> uczulenia na detergenty itp) a zawsze mozesz
wlaczyc szybki program (jesli pralka go ma). Poza tym, cos mi sie zdaje
ze pralki majace 1000 rpm wirowania szybciej sie rozpadna a jest to
naprawde przydatne gdy nie masz gdzie prania wywiesic i musisz miec
suche po wyjeciu z pralki.

--
Filip.

3. Data: 2005-09-12 11:30:52

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ARISTON AVSD 109 Mam taka i nie narzekam obecnie ok 1400 pln

4. Data: 2005-09-12 11:32:33

Od: "Marcin" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

> Klasa energoszczednosci A

w pralce malo istotne. najwiecej energii pobiera przy
1.podgrzewaniu wody (grzalki maja identyczna sprawnosc w
pralkach - roznicabedzie polegac tylko na ilosci wody ktora
trzeba podgrzac)
2. pracy silnika (i tutaj roznice niewielkie, bo mozna przyjac, ze sprawnosc
silnikow elektrycznych jest zblizona a jesli nawet nie, to roznice sa...
niezauwazalne)

5. Data: 2005-09-12 14:07:52

Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> szybki program (jesli pralka go ma). Poza tym, cos mi sie zdaje ze pralki
> majace 1000 rpm wirowania szybciej sie rozpadna a jest to

No mieszkanko male, dlatego i pralka mala i wirowanie szybkie musi miec :)

Wlasnie tego miejsca na wieszanie nie ma najwiecej :)

Jacek

6. Data: 2005-09-12 19:10:19

Od: "salamon" <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> za 1100 zl i szczerze mowiac zdecydowalibysmy sie na nia gdyby nie to ze
> SAMSUNG dopiero zaczal produkowac pralki i nie wiemy jak z ich

Electrolux EWT 1315
mam od pół roku i pranie stało się moją ulubioną rozrywką domową ;-))

pozdr
SALAMON

7. Data: 2005-09-14 17:10:55

Od: "g_mar_wp" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ARISTON AVSD 109 Mam taka i nie narzekam obecnie ok 1400 pln

a ja mam od 2001 pralkę Ariston model AD10EU i gdyby nie dodatkowa 5 letnia
gwarancja (dodatkowo wykupowany paszport) to pewnie musiałbym juz kupic inną
(taniej by wyszły niż naprawy)
obecnie walcze z Aristonem co by uznał rdzewienie obudowy za wade i ją
wymienił

wiec NIE POLECAM

gm

Dafi czy kospel - przeplywowe ogrzewacze wody
problemy z budzikiem DEKAD z IKEA
Szczelina pomiędzy blatami - czym wypełnić ?
drzwi w suficie - ocieplanie
Wanna akrylowa - trudny wybor