Re: Pralka - doradźcie wybór

Data: 2006-12-04 22:35:21
Temat: Re: Pralka - doradźcie wybór
Od: "Piotrek" <m...@p...onet.pl>

Użytkownik jaQbek [z pracy] <j...@p...null> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:el0nkq$7sp$...@i...gazeta.pl...

> A da się dokupić 5 - letnią gwarancję? Kiedyś jak miałem Indesita, to
dawał
> on taką opcję.

Ja dokupiłem te 3 lata gwarancji (standard: 2 lata) za 149zł i łącznie mam 5
lat - przy bardzo intensywnej eksploatacji jak u mnie w domu będzie nieźle
jak pralka wytrzyma ten okres :)
Pozwoliłem sobie na to, bo kupiłem okazyjnie tanio nową WISE107 -
potrzebowałem szybko, płytko i conajmniej 1000obrotów a spodobał mi się
design i brak bardzo wystających pokręteł.
Jednak jakby wówczas (jak musiałaem kupić) były dostępne inne, kupiłbym
jednak Siemensa albo Boscha. I nie mówię tego dlatego, że jestem
niezadowolony z Indesitu.

Piotrek