Pralka - jaką firme wybrać

1. Data: 2004-03-08 15:24:37

Temat: Pralka - jaką firme wybrać
Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

Chcę w tym tygodniu kupić pralkę. Rozglądam sie za niezbyt wielką (tak do
4.5 kg wsadu), ładowana od góry, 800 lub 1000 obr., z funkcją połowy wsadu.
Wpadło mi w oko kilka modeli, ich nazw niestety dokładnie nie pamiętam, ale
były to pralki marki Whirpool, Candy i Indesit? Czy któraś z tych marek jest
godna polecenia. Ostatnio czytam narzekania na Whirpoola, o Candy też się
naczytałem. A jaki jest Indesit? Używa ktoś z was sprzętu tej firmy? A może
lepiej dorzucić tą stówę i poszukać jakiegoś tańszego Boscha? Planuję wydać
ok. 1500 zł.

Pozdrawiam
Jakub
--
j...@p...onet.WYTNIJTO.pl

1. Data: 2004-03-08 18:27:29

Temat: Re: Pralka - jaką firme wybrać
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.03.2004 16:24, Użytkownik Jakub Zysnarski napisał :

> Chcę w tym tygodniu kupić pralkę. [...]

> Wpadło mi w oko kilka modeli, ich nazw niestety dokładnie nie pamiętam, ale
> były to pralki marki Whirpool, Candy i Indesit? [...]

> A jaki jest Indesit?

Odpowiedzi szukaj na stronie ... http://ag.bocznica.org ;-)

A tak na poważnie to sprawdź archiwum tej grupy - temat pralek (w tym
marki Indesit) był poruszany kilkukrotnie w ostatnich 2 tygodniach a w
całym archiwum znajdziesz o pralkach ddddduuuuuużżżżżżzoooooooo... :-)

> Candy też się naczytałem.

A na marginesie dodam, że używam od 2 lat Candy CSBL 85 - jestem
zadowolony - więcej moich uwag na temat tej pralki znajdziesz gdzież by
indziej jak nie w .... archiwum :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-03-08 19:10:31

Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:404cbb3f@news.vogel.pl...

> [...]
> marki Indesit) był poruszany kilkukrotnie w ostatnich 2 tygodniach a w
> całym archiwum znajdziesz o pralkach ddddduuuuuużżżżżżzoooooooo... :-)

Wszystko byłoby ładnie pięknie gdyby nie drobny fakt - co chwilę wychodzą
coraz to nowsze modele pralek, a i same firmy zmieniają niestety jakośc
swoich wyrobów. Tak więc opinie sprzed roku czy nawet pół mogą dziś okazac
się nieaktualne. A ja potrzebuję świeżych opinii.

1. Data: 2004-03-08 19:11:28

Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

Aha, i jeszcze jedno - jak nie masz nic do powiedzenia odnośnie tematu
wątku - to po prostu nie śmieć na grupie.

1. Data: 2004-03-08 19:30:02

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Zysnarski <a...@n...koncu.postu> napisał(a):

> [...]
> lepiej dorzucić tą stówę i poszukać jakiegoś tańszego Boscha? Planuję wydać

Z pralek ładowanych od góry jedynie Bosch i Siemens jest godny polecenia.
Te firmy, które wymieniłeś to szajs.
Jeszcze jedno. Mądre pralki nie mają już klawisza 1/2, bo same idealnie
pobierają wodę proporcjonalnie do ilości wsadu. Mądrzejsze pralki mają
jeszcze super cechę-elektroniczne wyważanie wsadu przed wirowaniem. Jeżeli
gdzieś widzisz pralkę z 1/2 to jest już to stara konstrukcja, nie warta
uwagi. W nowoczesnej pralce wielkość bębna nie decyduje o oszczedności
wody i energii, bo pralka i tak bierze tyle wody i energii ile włożysz rania.

1. Data: 2004-03-08 19:31:45

Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

Przeszedłem się po sklepach i oto modele, które wpadły mi w oko:

Indesit:
- WT 102
- WT 102 EX
- WT 82 EX
- WAT8IT

Whirlpool
- AWT 5088

Electrolux
- EWT 810

Czy któraś z nich jest warta polecenia. Osobiście, po przejrzeniu opinii w
archiwum grupy, skłaniał bym się ku Indesitowi - no ale to niby ta sama
grupa, co Ariston ...
Czy ktoś z Was używa którejś z tych pralek i mógłby ją polecić?

Jakub

1. Data: 2004-03-08 19:49:34

Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> jest
>

> Z pralek ładowanych od góry jedynie Bosch i Siemens jest godny polecenia.
No tak. Ale czy warto dopłacać te 300 - 400 zł ?

> Te firmy, które wymieniłeś to szajs.
> Jeszcze jedno. Mądre pralki nie mają już klawisza 1/2, bo same idealnie
> pobierają wodę proporcjonalnie do ilości wsadu.

Tak myslalem - Widzę, że Euro ładnie nabiera klientów, offerując w promocji
Whirlpool AWT 5088, który był hitem jakieś 2 lata temu :]

1. Data: 2004-03-08 22:36:39

Od: "Elcia W." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogę tylko powiedzieć, że używam Whirpoola AWG 680 już 9 lat bezawaryjnie
więc na nowościach się nie wyznaję :))

ela

1. Data: 2004-03-09 06:35:10

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elcia W. <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Mogę tylko powiedzieć, że używam Whirpoola AWG 680 już 9 lat bezawaryjnie
> więc na nowościach się nie wyznaję :))

E tam. Ja znam klientkę, która używa Polara 27 lat, a klientów, którzy
używają Wiatkę 20 lat bym nie zliczył.

1. Data: 2004-03-09 07:37:58

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak powaznie to nie bardzo wiem o co ci chodzi.
Wedlug jakich kryteriow chcesz dokonac oceny pralki ?

Obecne wyroby sa na dobrym poziomie technicznym i maja duza bezawaryjnosc. W
zasadzie kazda firma dba o "enegro-oszczednosc" i maly pobor wody.

Wymien co dla ciebie jest wazne a wtedy ktos sie wypowie

Jędrek

Egzamin na uprawnienia budowlane - pytania
Sedes z odplywem pionowym - szczelnosc
Małe czarne muszki w kwiatkach - jak się pozbyć!
Gdzie duzy wybor posiceli?
Jak wyszpachlowac sciany ?