Re: Pralka się zepsuła :-(

Data: 2008-02-22 05:37:59
Temat: Re: Pralka się zepsuła :-(
Od: "Zocha" <Z...@a...pl>

dopiero włącza się grzałka, a także czy już jest na

> Za tą "diagnozą" przemawiałby fakt, że tyle rzeczy równocześnie przestało działać.
>
> Czy taki hydrostat to droga część (ogólnie, wiem, że to zależy od marki) i czy
> wymiana jest na tyle skomplikowana, że będzie droga? Czy gdyby to był hydrostat,
> to pralka będzie musiała być zabrana do warsztatu?

Znalazłam w Internecie różne hydrostaty i ich koszt kształtuje się od 17 zł do 80 zł
w zależności od typu pralki. Nie wiem jaki symbol ma hydrostat do mojej pralki
bo w opisie takich informacji nie ma.
Mam plan następujący (zakładając, że ewentualnie kupię nową, więc nic nie tracę):
po odłączeniu prądu i wody odkręcę tył pralki i spróbuję odczytać symbol hydrostatu
Zorientuję się czy byłabym w stanie wymienić taki hydrostat sama. Przy okazji
oczyszczę wszystko co się da.
A propos - tę "pułapkę" udało mi się w końcu zdjąć, ale chyba nie była przyczyną bo
było w niej tylko trochę kamienia co raczej nie mogło tam nic zatkać. Nie byłam w
stanie
wylać ze środka całej wody (jest tam takie zagłębienie), więc wydobyłam tyle, ile się
dało i teraz czekam żeby to do końca wyschło. Wtedy wszystko jeszcze raz oczyszczę
wilgotną szmatką (jest tam jakichś osad na dnie), założe tę pułapkę i przed
planowanym
rozkręceniem tyłu pralki jeszcze sprawdzę czy to może pomogło. Ale obawiam się,
że przyczyna nie była w tej "pułapce".

Jeśli ktoś chciałby mi coś w związku z moim planem doradzić to będę wdzięczna.
Myślę, że bywalcy tej grupy nieraz swoje pralki rozkręcali.

Pozdrawiam
Zocha