Pralka w kuchni

11. Data: 2006-11-17 10:15:17

Temat: Re: Pralka w kuchni
Od: BartoszP <b...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał T napisał(a):

> [...]
> , jest wąska(40x60 w podstawie) i wchodzi(w przyszłym tyg remont łazienki
> ale już policzone i zaprojektowane) obok WANNY(z parawanem do prysznica)
> długości 130cm. Jesteś nieco niższy od nas,więc nie sądzę,że potrzebujesz
> większej wanny. Możesz dać sam prysznic,albo wcisnąć narożną wanne-zagraci
> ci totalnie łazienke :-) .
> Widzę,że możesz też spróbować opcji z drzwiczkami w łazience a pralką w
> kuchni.
> Nie pokazałeś gdzie masz piony -np gdzie kibelek. JA widzę potencjał w
> Twojej łazience :-) Nie ma co pchać pralki do kuchni.

Urządzenie łazienki wygląda teraz tak:

http://images3.fotosik.pl/249/f407aee5255eb46bmed.jp

Kibelek tylko tu, bo warszawski (ten z wylotem do podlogi), wanna 150.
Na początku chciałem prusznik i pralkę, ale zdecydowałem się na wannę.
Dochodzi jeszcze (nie ma na rysunku), obudowanie rur między kibelkiem a
ścianą od kuchni (ok 30x20cm)

Co do pralki to mam teraz pralkę ładowaną od góry i jakoś mi nie pasuje.

--
pozdr
BartoszP

12. Data: 2006-11-17 10:22:37

Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ścianą od kuchni (ok 30x20cm)
>

> Co do pralki to mam teraz pralkę ładowaną od góry i jakoś mi nie pasuje.

Ale chyba ładnie wpasowałaby się obok wanny,przed drzwiami?Co Ci w niej nie
pasuje,one są typowo do małych mieszkań.
Ja kupiłem http://pralki-top.candy.pl/produkt/313 candy cty104 - jest w
promocji za 1100zł w "eurortvagd" (czy jakoś tak).

Barek z kuchni do pokoju masz wysoko,okna wysoko, w wannie możesz
pływać -taka dupna jest,a przeszkadza Ci 5 centymetrów więcej na wysokosci
mebli? :-)

13. Data: 2006-11-17 10:51:03

Od: BartoszP <b...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał T napisał(a):

> Ale chyba ładnie wpasowałaby się obok wanny,przed drzwiami?Co Ci w niej nie
> pasuje,one są typowo do małych mieszkań.

Proporcje na rysunku są nie dokładnie zachowane. Od wanny do drzwi jest
ok 40 cm.

http://images2.fotosik.pl/250/24ceadcf3542cde0med.jp

Teraz mieszkam w mieszkaniu gdzie łazienka ma prawie 6m2, doceniam
zalety przestronnej łazienki, więc z tej mojej staram się wycisnąć jak
najwięcej miejsca.

> Barek z kuchni do pokoju masz wysoko,

Fakt, trochę wysoko wyszedł (120cm minus płytki i klej). Z drugiej
strony myslałem o krzesłach barowych.

> okna wysoko,

Stare budownictwo, pozatym tylko w kuchni. W pokoju jest normalnie.

> w wannie możesz
> pływać -taka dupna jest

Po prostu lubie się konkretnie wymoczyć. Prysznic też jest w projekcie
(nad wanną)

a przeszkadza Ci 5 centymetrów więcej na wysokosci
> mebli? :-)

Nie tyle przeszkadza co zastanawiam się nad tym.

--
pozdr
BartoszP

14. Data: 2006-11-17 11:03:50

Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proporcje na rysunku są nie dokładnie zachowane. Od wanny do drzwi jest ok
> 40 cm.

Idealnie na wąską pralkę. Takie pralki biorą 5kg bez kłopotu. Gdzie widzisz
przeszkodę?

15. Data: 2006-11-17 12:03:37

Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w ogóle pralka w szafce to dobry pomysł? Mam na nią wnękę 90x90cm, więc będzie
miała przestrzeń po bokach. Myslę jeszcze w
> blacie nad pralką przy ścianie porobić otwory wentylacyjne.

Ja kupiłem taką małą Candy, niższą znacznie niż standardowe,
a nad pralką zamiast szafki... Puściłem blat. Dzięki kompaktowości
pralki mogę jeszcze zamontować od dołu szufladę. Polecam
to rozwiązanie ze względu na to, że nie płaci się za szafkę.

Pozdr.
R.

Legrand a Berker
dywany
Co sądzicie o zmywarce WHIRLPOOL ADG 689/2 IX
zaparowane szyby
mocowanie cieniutkiej boazerii