Re: Pralka z dziurawum bebnem - pomocy

Data: 2006-11-07 22:37:13
Temat: Re: Pralka z dziurawum bebnem - pomocy
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

Paweł Pracki <p...@g...pl> wrote:

> Co do proponowanego powyżej sposobu na szmatkę, to proponuję
> zastąpić
> kawałkiem tkaniy z włókna szklanego. Co do zaklejania dziury
> butaprenem, był bym ostrożny w stosowaniu do tego celu, a to ze
> względu na max.temperaturę 90 st.

Łatkę z butaprenu i kawałka pierwszej z brzegu "szmaty od kurzu"
zrobiłem lata temu jako prowizoryczną naprawę pralki rodziców,
akurat takie materiały miałem pod ręką. Łata ta przeżyła samą
pralkę, nigdy nie sprawiała problemów. Obciążenia takiego
klejenia są żadne, więc wytrzymałość szmaty jest wystarczająca,
myślę, że w szklane włókno nie ma sensu się tu bawić, problemem
może być faktycznie temperatura, butapren w podwyższonej może się
degradować, ale w końcu jak często korzysta się obecnie z
programów do gotowania?

J.