Pralki Amica

1. Data: 2004-01-05 12:28:03

Temat: Pralki Amica
Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Probowalem ostatnio kupic pralke Amica Digital 1200. Niestety w paru
sklepach sprzedawcy zaczeli mi odradzac wydawanie "tylu pieniedzy" na
produkt tej firmy. Tlumaczyli to tym, ze np. Bosch ma wieksze doswiadczenie
a Amica nie albo tu jest taki AEG za mniejsza cene (byl funkcjonalnie
ubozszy od Amici). Podobno Amica miala tez jakas wpadke z poprzednimi
modelami.
Czy ktos mial stycznosc z tymi pralkami i moze powiedziec, ze nie sa warte
"tylu pieniedzy" ? I nie chodzi mi tu o 100 czy 200 zl w jedna lub druga
strone. Nie chcialbym tylko za rok rwac resztek wlosow z glowy bo kupilem
pare kilo zlomu za "tyle pieniedzy".

1. Data: 2004-01-05 13:15:50

Temat: Re: Pralki Amica
Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Sieniawski <f...@f...com> napisał(a):

> [...]
> strone. Nie chcialbym tylko za rok rwac resztek wlosow z glowy bo kupilem

Trafiłeś na porządnych sprzedawców. W dzisiejszych czasach to rzadkość.
Możesz im zaufać.

1. Data: 2004-01-05 13:35:48

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Sieniawski napisał(a):

> [...]
> strone. Nie chcialbym tylko za rok rwac resztek wlosow z glowy bo kupilem

Kup to, co Ci poleca sprzedafca ( pisowania zamierzona ).
Istnieje szansa, że także będziesz rwał włosy z głowy.
Przy pierwszej naprawie pogwarancyjnej :>

Aha, u mnie pralka Amica służy już bezawarynie drugi rok.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2004-01-05 13:42:38

Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer wrote:

> Trafiłeś na porządnych sprzedawców. W dzisiejszych czasach to
> rzadkość. Możesz im zaufać.

Znaczy sie miales Amice i twierdzisz, ze nie jest warta ceny ?

1. Data: 2004-01-05 13:58:27

Od: "Blanka Zych" <b...@S...SIO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Sieniawski" <f...@f...com> napisał...
> [...]
> a Amica nie albo tu jest taki AEG za mniejsza cene (byl funkcjonalnie
> ubozszy od Amici). Podobno Amica miala tez jakas wpadke z poprzednimi
My mamy pralkę Amica i chyba drugi raz pralki tej marki nie kupię.
Niby działa bez problemów, ale w ciągu 3 lat była 4 razy naprawiana (na
szczęście
w ramach gwarancji). Nawet łożyska wymieniali (razem z całym bębnem).
Moja rada - lepiej posłuchać w tym przypadku sprzedawców.

Udanego zakupu!

Blanka Zych
--
"Obecny stan wiedzy można podsumować następująco:
Na początku było nic, które wybuchło." Terry Pratchett

1. Data: 2004-01-05 14:25:04

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Mam Amicę Digital 800 od czerwca.
Jak na razie bez zarzutu.
Cicha, spokojna, nie trzęsie się.

Witek

1. Data: 2004-01-05 17:11:15

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak będziesz miał szczęscie to posłuży Ci nawet trzeci.
A kto powiedział, że wszystkie mają się rozdupczyć po 37 miesiącach :)

1. Data: 2004-01-05 17:38:38

Od: "Piotr C." <piotr@_usun_mabanana.com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak będziesz miał szczęscie to posłuży Ci nawet trzeci.
> A kto powiedział, że wszystkie mają się rozdupczyć po 37 miesiącach :)

A rozdupczyć może sie każda, u mnie po gwarancji w Zanussi zaczęła głośno
piszczeć pompa wylewająca wode a programator robi sobie pare minut przerwy w
trakcie płukania. No i to wk...wiające zatrzaskiwanie drzwi na kilka minut,
to przecież pralka ładowana od góry, woda mi sie nie wyleje na nogi.

pozdr.

1. Data: 2004-01-05 18:43:25

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr C. <piotr@_usun_mabanana.com> napisał(a):

> [...]
> trakcie płukania. No i to wk...wiające zatrzaskiwanie drzwi na kilka minut,
> to przecież pralka ładowana od góry, woda mi sie nie wyleje na nogi.

Z tymi drzwiami to po to, żeby Twój ukochany potomek nie włożył swojej
ślicznej rączki do pralki jak ma jeszcze np. 800 obr. A tak poza tym
_pralki_ Zanussi uważam, że są jakościowo w czołówce.

1. Data: 2004-01-05 18:43:52

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

ślicznej rączki do pralki jak ma jeszcze np. 800 obr. A tak poza tym
_pralki_ Zanussi uważam, że są jakościowo w czołówce.

Meble kuchenne SUMA
Materace sprężynowe Tesco
korek na sciane - opinie i doswiadczenia poprosze.
Zamarzly mi rury od ogrzewania
Pęknięta ściana - płytki