Zamarzly mi rury od ogrzewania

1. Data: 2004-01-05 09:11:53

Temat: Zamarzly mi rury od ogrzewania
Od: "Arek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

mam problem.
Dzis w nocy zamarzly mi rurki od ogrzewania w moim domu.
Dom drewniany, ogrzewany wata i rurki w otulinie.
No i zamarzlo.
I mamproblem.

Czy jest jakas sztuczka zeby je odmrozic ?
Czy jest jakis plyn ktory mozna wpomopowac do instalacji zeby nie zamarzalo ?
Czy moze byc cos z moim piecem nie tak ( Junkers ) ?

Pomozcie.

Arek

1. Data: 2004-01-05 09:26:02

Temat: Re: Zamarzly mi rury od ogrzewania
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek napisał(a):

> [...]
> No i zamarzlo.
> I mamproblem.
>
> Czy jest jakas sztuczka zeby je odmrozic ?

Słyszałem o patencie na odmrażanie *stalowych* rur wodociągowych prądem,
przy użyciu spawarki transformatorowej. Ale szczegułów nie znam.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2004-01-05 09:29:52

Temat: Odp: Zamarzly mi rury od ogrzewania
Od: "Renart F." <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arek <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2...@n...onet.pl...
> Dzis w nocy zamarzly mi rurki od ogrzewania w moim domu.
> Dom drewniany, ogrzewany wata i rurki w otulinie.

upożądkujmy, dom masz OCIEPLONY watą (wełną mineralną/szklaną), tak?
a ogrzewany CO, gazowe, kocioł junkers ?

> Czy jest jakas sztuczka zeby je odmrozic ?

domyslam sie że start kotła nie pomógł?
odkryć i ogrzać choćby suszarką do włosów, farelem

> Czy jest jakis plyn ktory mozna wpomopowac do instalacji zeby nie
zamarzalo ?

masz coś nie tego w instalacji lub auomatyce, gdzie jak gdzie ale działające
gazowe co nie powinno zamarzać. u mnie - niestety, z braku "czasu" - w
niewykończonym salonie na wierzchu (w otulinie, nakryte deską) na
podposadzce leżą rurki co włączone do obiegu (zapętlone), jest tego z 12 m.
wieczorem kiedy kocioł przechodzi na niższą - nocną - temperaturę nie włącza
się przez parę godzin, ale tam nic nie zamarza.

> Czy moze byc cos z moim piecem nie tak ( Junkers ) ?

masz jakiś sterownik, programator?

--
pozdr.
Renart - usuń "nospam"

1. Data: 2004-01-05 09:48:28

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Słyszałem o patencie na odmrażanie *stalowych* rur wodociągowych prądem,
> przy użyciu spawarki transformatorowej. Ale szczegułów nie znam.

Dzieki ale nie skorzystam. Rurki sa plastikowe.
Arek

1. Data: 2004-01-05 12:08:19

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Arek <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:2...@n...onet.pl...
>
> upożądkujmy, dom masz OCIEPLONY watą (wełną mineralną/szklaną), tak?
> a ogrzewany CO, gazowe, kocioł junkers ?
Tak. Zeby uscislic mam dom pietrowy i to na gorze wlasnie zamarzlo.

> domyslam sie że start kotła nie pomógł?
Start ? On chodzil caly czas. Dol jest cieplusienki. I gora jeden pokoj tez.
Ten najblizej rozdzielni.

> odkryć i ogrzać choćby suszarką do włosów, farelem
Hmmm ciezko bedzie ciac sciane i zeby to jeszcze wiedziec gdzie w ktorym
miejscu.

> zamarzalo ?
>

> masz jakiś sterownik, programator?
No sterownik jest. 6 stopniowy. I tyle. Moze pompka zaslaba albo co?

Arek

Pęknięta ściana - płytki
Franke ETX 610 - syfon problem
nowe mieszkanie - grzyb przy wannie w silikonie
expres Delonghi typ BCO 260 a BCO260 CD
garnki