Franke ETX 610 - syfon problem

1. Data: 2004-01-05 07:56:00

Temat: Franke ETX 610 - syfon problem
Od: "To///ek" <fomicz*_bez_smieci_*@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po zamontowaniu tego zlewozmywaka (1 komora) okazalo sie, ze uszczelka pod
odplywem jest zbyt gruba i kratka sciekowa wystaje 1-2 mm poza poziom
zlewozmywaka. Powoduje to tej problem, ze woda nie splywa calkowicie. Jak
myslicie, czy to wina montazu (proboealem dociagnac mocniej sroba ale nic
nie dalo) czy tez tej uszczelki. Czy mozna tak wstawic jakas inna
nieoryginalna?

--
To///ek
Kappa 2.0 20V LPi P.M.S

1. Data: 2004-01-05 08:05:33

Temat: Re: Franke ETX 610 - syfon problem
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po zamontowaniu tego zlewozmywaka (1 komora) okazalo sie, ze uszczelka pod
> odplywem jest zbyt gruba i kratka sciekowa wystaje 1-2 mm poza poziom
> zlewozmywaka.

Wg mnie uszczelka przy odpływie zlewozmywaka przychodzi _pod_ blachą
zlewozmywaka - tak przynajmniej jest w takich najzwyklejszych ale może
się mylę. Uszczelka ta układa się "na podstawce" z rury odpływowej i
dlatego jest gruba by dało się ją dobrze "dociągnąć".

Sprawdź czy u Ciebie nie jest tak samo.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-01-05 10:26:20

Od: "To///ek" <fomicz*_bez_smieci_*@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się mylę. Uszczelka ta układa się "na podstawce" z rury odpływowej i
> dlatego jest gruba by dało się ją dobrze "dociągnąć".

Dzieki, sprawdze, ale wlasnie chyba zle zaainstalowalem ;))

--
To///ek
Kappa 2.0 20V LPi P.M.S

1. Data: 2004-01-05 10:55:15

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "To///ek" <fomicz*_bez_smieci_*@wp.pl> napisał w wiadomości

> Dzieki, sprawdze, ale wlasnie chyba zle zaainstalowalem ;))

Może być tak, że są dwie uszczelki. Jedna pod zlew, druga pod sitko.
Najczęściej (nie wiem czemu) ta druga jest za gruba. Rozwiązaniem są
dwie metody. Można zastosować (wyciąć z jakiejś gumy) cieńszą
uszczelkę, albo użyć specjalnego kitu (Plastic-fermit - wyrabia się
podobnie do plasteliny)

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2004-01-05 12:06:09

Od: "To///ek" <fomicz*_bez_smieci_*@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Veni, vidi, przelozylem ;)). Oczywiscie taki ze mnie 'fachman', ze
rzeczywiscie zainstalowalem uszczelke od gory :))

--
To///ek
Kappa 2.0 20V LPi P.M.S

nowe mieszkanie - grzyb przy wannie w silikonie
expres Delonghi typ BCO 260 a BCO260 CD
garnki
Zlewozmywak - wątpliwości
co to moze byc?