Re: Prasa: Czy widział kto ubogiego doktora ?

From: kamil <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Prasa: Czy widział kto ubogiego doktora ?
Date: Tue, 25 Apr 2006 20:30:04 +0200

Witam, nie bardzo rozumie co ma piernik do wiatraka, tzn tytuł do
tekstu. W tytule jest pytanie, a tekst o jakims przypadku prywatnej
praktyki. Ja widzialem ubogiego lekarza, ba sam nim jestem, zarabiam
1098zl(cały etat), nie biore łapówek, nie dorabiam na boku, nie mam
prywatnej praktyki. A co do tekstu to jest on bardzo infantylny, a
jedyne co ma na celu to wzbudzic sensacje. Reasumując, informacja ktora
plynie z tego teksciku mowi ze, medycy nie powinny strajkować bo
dorabiają na boku legalnie lub nie. Najlepsze jest to jak ludzie mowia,
ze lekarz nie ma prawa sie domagac slusznej pensji bo i tak bierze
lapowki i wychodzi "na swoje". A ja mowie nie!!! Ma prawo do normalnej
pensji, oraz do prywatnej praktyki, a NFZ,limity na kontraktach,
łapownictwo i korupcja to już inna bajka! Ludzie rozgraniczajcie sprawy,
lekarz ma zarabiac godne pieniądze, a za łapówki(np. za operacje na NFZ)
ma tracić prawo wykonywania zawodu i miec sprawe karna. To sa 2 ROZNE
sprawy!!! Pozdrawiam