Re: Prawa człowieka

Data: 2013-08-06 01:02:46
Temat: Re: Prawa człowieka
Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl>

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
news:ktm3e2$j4j$2@usenet.news.interia.pl...
> [...]
| > |
| > |

| Nie pamiętam czy to chodziło o Krzywonos, której zresztą nie znam z
| widzenia, ale jakaś paniusia przechwalała się w mediach jak to obalała

Znowu 'nie pamietam', 'nie znam', 'jakaś paniusia'. Gdybym był milicjantem,
skroiłbym ci dupe na komisariacie, gdybyś w ten sposób uzasadniał swoje
oskarżenia.

| komunę wyrzucając pasażerów z tramwaju i ogłaszając w tym pojeździe
| należącym do społeczeństwa, w którym ona miała tylko swój niewielki
| udział

Ty widziałeś ten jej udział? Albo może swój? Żeby posiadać tramwaj, trzeba mieć
przynajmniej dowód jego kupna. Żeby posiadać zajezdnię, musisz mieć akt
własności i hipotekę na nieruchomość. Kto i kiedy takie dokumenty ci wystawiał?
jb