Prawa człowieka

301. Data: 2013-08-04 10:19:39

Temat: Re: Prawa człowieka
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-29 21:14, Jacek Biały pisze:

> Sherlockiem to ty już nie zostaniesz. Powiem ci tylko drogi Watsonie, że jeśli
> Jacek B. kablował dla MO lub SB, to teraz powinien czytać Gazetę Wyborczą i z
> nosem w jej łamach pracować nad swoim poczuciem wartości. Ponadto powinien
> zwalczać wszystkich lustrowników, z Kaczorami i Macierewiczami w pierwszej
> kolejności (bo przecież wspólnota hańby do czegoś zobowiązuje). No więc nazwisko
> i inne ksywki już znasz... Do dzieła Watsonie!
> jb

Przecież ów Jacek B. nie musiał kablować ze względów ideologicznych, on
mógł wręcz nienawidzić swoich pryncypałów, ale oni mogli mieć argumenty
których on nie mógł,chciał z jakichś powodów odrzucić. Może byl
szantażowany, a może nie mógł się oprzeć sowitej zapłacie za donos. I
daj spokój z tym SB - sprawa ewidentnie dotyczy sfer kryminalnych a nie
politycznych.

302. Data: 2013-08-04 10:20:13

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-29 21:22, Jacek Biały pisze:

> Jeśli nie przeczytałeś moich domysłów na ten temat, to powtórzę:
> Poszkodowany najprawdopodobniej nie mógł wskazać winnego. Na milicji podał listę
> osób, których widzał w tym czasie. Tamci poszli po omacku wciskując ludziom kit.
> Sądząc z zachowania MO, nie zależało im na wyjaśnieniu sprawy, tylko na
> zwerbowaniu konfidenta.

Czysta fantasy, W żadnym punkcie nie może był prawdą - 1 Podał listę
osób powiadasz? No i każdy z tej listy został został zamknięty na 48 i
otrzymywał propozycje współpracy??? 2/ No i akurat zupełnie przypadkowo
upatrzyli sobie tylko ciebie? 3/Jednak konfident musiał chyba spełniać
określone warunki? Po co MO konfident w osobie uczciwego, porządnego
człowieka?

303. Data: 2013-08-04 10:20:51

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-29 21:25, Jacek Biały pisze:

> Co cię do tego zmusza? (chyba jednak pomieszało ci się w głowie).
> jb

Oj, to nie ja zacząłem cię nagabywać o takie sprawy - temat rozpocząłeś
ty sam.

304. Data: 2013-08-04 10:22:09

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-29 21:41, Jacek Biały pisze:

> Są ludzie, którzy wkładaja wiele wysiłku w zbieranie znaczków pocztowych, albo w
> pisanie pamietników lub książek, których nikt nie czyta. Co można o nich
> powiedzieć? Chociażby to, że tym wysiłkiem nie zrobili nikomu żadnej krzywdy.

Zwykły egoizm kieruje ich działaniami.

> Nikt w PRL nie miał podstaw ku temu, aby być właścicielem jezior, lasów, lub
> zakładów pracy zatrudniających powyżej 50 osób. Nawet partyjna nomenklatura
> mogła się poczuć do takich praw dopiero po upadku czerwonej korporacji.

Miał, prawie wszystkie wody i lasy były dostępne dla ogółu
społeczeństwa. Także zakłady pracy. Nie powiem że nie mogłoby być
lepiej,,ale do statusu dnia dzisiejszego pod tym względem nie ma czego
porównywać. Dzisiaj obywatel tego kraju jest niewolnikiem któremu tylko
pomarzyć o dawnej swobodzie.

> Czy koniecznie ja muszę cię pozbawiać kolejnych złudzeń? Mieliście słuzby takie
> jak WSI, mieliście pieniadze, media, wpływy w polityce, sądach, przeróżnych
> szczeblach administracji, to mogliście się sądzic i uniewinniać. Ale nic nie
> trwa wiecznie Andrzeju. Nie żądaj zbyt wiele od czasu.
> jb

Nie ogarniasz ty tego co się dzieje.. Przykre to tym bardziej że w
dzisiejszej Polsce tacy jak ty stanowicie większość społeczeństwa.

305. Data: 2013-08-04 10:23:20

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-29 21:52, Jacek Biały pisze:

> I ty w to wierzysz, że polska prostytutka, która w latach 80 sprzedawała się
> niemieckiemu gastarbeiterowi, zastanawiała się nad tym, kto jest jego panem?
> Jeśli ona kimś gardziła, to systemem, który ją piętnował i ścigał, aby zamknąć w
> jakims niewolniczym zakładzie pracy. Za młodu ja gardziłem tymi kobietami, że
> oddają się jakimś Arabom... Ale w końcu nie każdy znał się na spekulacji
> książkami, a przecież żyć jakoś trzeba.
> jb

Jeżeli już "sprzedawała się" to markom, czy dolcom, a nie świniopasowi
jaśniepana. A zastanawia mnie tylko jedno - dlaczego PRLowska gospodarka
nie była w stanie funkcjonować bez walut kapitalistów?? Już z tego
powodu śmiało można ten ustrój nazywać pseudokomuną..
Jacek, jeżeli już masz się nad kimś użalać, to użalaj się nad choćby
sekretarkami - niewolnicami swoich szefów na długie lata, nie nad
prostytutkami które wykonują jeden z najbardziej wolnych zawodów świata.

306. Data: 2013-08-04 10:25:33

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-29 22:08, Jacek Biały pisze:
> Rozumiesz ty w
>
> Komunizm ewoluuje w dwóch kierunkach:
> 1) Gdy napotka sprzeciw, w kierunku reglamentowanej wolności (Polska, Chiny)
> 2) Gdy nie napotyka sprzeciwu, w kierunku zwierzęcego folwarku (Korea Płn.)

Ja mam na myśli komunizm prawdziwy a nie dyktatury obłudnie tytułujące
się państwami robotnika i chłopa. A więc nie Chiny czy Korea Płn. a
Szwecja, Japonia czy południowy sąsiad Korei Płn.

> Słowo człowieka znaczy tyle, ile jego pozycja w społeczeństwie.
> Mój dziadek był przedwojennym ślusarzem. Po wojnie wezwali go na fabryczny wiec
> w sprawie nowych związków zawodowych. Zapytał po co, 'skoro panowie żeście się
> już sami wybrali?' Na drugi dzień UB zrobiła mu w domu rewizję. Znaleźli złoty
> łańcuszek babci i straszak, którym mój nastoletni ojciec płoszył szczury w
> komórkach na węgiel. Miała byc wielka sprawa o handel złotem i posiadanie broni.
> Ale mieli jakiegoś znajomego komucha, który rzecz wyciszył. Tyle znaczyło u was
> [...]

Sytuację panującą w PRLu trzeba rozpatrywać pod kątem ciągłego
zagrożenia ze strony imperialistów. Jeżeli się chciało zachować swój
status quo, to nie mozna było sobie pozwolić na jakieś taryfy ulgowe
wobec propagandzistów czy dywersantów,, "sypiących piach w tryby
machiny zwanej PRL", jak się wyraził w mediach jeden z prominentnych
działaczy UW, a teraz PO.. Tak Polacy co rano zrywali by w pocie czoła
budować lepsze jutro dla siebie i potomnych, a ta _świnia*_ przechwala
się swoimi dywersyjnymi działaniami..

* Przepraszam prawdziwe świnie za porównanie do tego osobnika

307. Data: 2013-08-04 10:26:03

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-29 22:16, Jacek Biały pisze:
> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
> | > |

> Pytanie charakterystyczne dla ciebie.
> Albo pytasz o jakiś 'bat', który miałbym sobie ukręcić swoja działalnością, albo
> o moje rzekome donosicielstwo, teraz znowu o rzekomy żal, z powodu jakiegoś
> Rosiewicza... Mackiewicz miał rację Andrzeju - Schadenfreude to jedyny pokarm
> komucha.
> jb

Tylko nie _jakiegoś_ Rosiewicza. Wasz kapitalizm stać tylko na jakieś
popłuczyny po Markowskim.. Swojego Rosiewicza chyba nigdy się nie
dorobicie.

308. Data: 2013-08-04 10:26:42

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-29 23:40, Towarzysz Gnój pisze:

> Głupiście towarzyszu Trybun!
> W czasie strajku taksówkarze wozili za darmo po Gdańsku, więc wsiadajcie do
> swego wehikułu czasu i zasuwajcie do tego szpitala (może jeszcze zdążycie)

Eksperyment wielce niebezpieczny dla przyszłości świata. Zachwianie
czasoprzestrzeni, bo ja naprawdę nie mógłbym obojętnie przejść i nie
zareagować na zachowanie tej motorniczej. Najprawdopodobnioej kopniakami
bym usunął z pojazdu i osobiści rozwiózł pasażerów, zmieniając w ten
sposób przyszłość..

309. Data: 2013-08-04 10:30:30

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zareagować na zachowanie tej motorniczej. Najprawdopodobnioej kopniakami
> bym usunął z pojazdu i osobiści rozwiózł pasażerów, zmieniając w ten

Biedny Trybun. Żył w raju PRL-u ąz przyszły złe Solidaruchy i wszystko
popsuły

310. Data: 2013-08-04 19:35:40

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-04 10:30, zdumiony pisze:
> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
>
> Biedny Trybun. Żył w raju PRL-u ąz przyszły złe Solidaruchy i wszystko
> popsuły

Tu wcale nie chodzi o mnie, te zawłaszczone jeziora w okolicy mogę
przeboleć, i tak trudno w nich wcześniej było coś złowić. Komfort i
poziom życia mniej więcej na tym samym poziomie. Mam na myśli Polskę i
normalnych Polaków, których obecnie, po zwycięstwie "S" do roli bydła na
jaśniepańskim dworze.. W ohydny sposób okrada się ich nawet z języka
ojczystego. Jak to oni nazywają ten wyścig który wczoraj czy
przedwczoraj się skończył ' kurde coś tam...'

Dewiacja psychiki spowodowana traktowaniem ciała jako grzech
Re: Czy w Polsce prześladowane są dzieci?
Miałeś chamie, złoty róg...?
Niedawno
Dla morderców i innych degeneratów