Re: [Prawie 5 latek] Nauka cyfr i liter

From: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: [Prawie 5 latek] Nauka cyfr i liter
Date: Sun, 02 Mar 2008 17:43:06 +0100

On Sun, 02 Mar 2008 17:18:50 +0100, "Anka P."
<t...@a...pl> wrote:

>M&C napisał(a):

>Nigdy Szymona do niczego nie zmuszałam. Pytał, więc odpowiadałam,

Dokładnie - właśnie w tym cała rzecz - dziecko chce wiedzieć. Widzi co
go otacza, widzi znaki na ulicy z cyframi, zdobywa punkty w grach i
chce wiedzieć co to jest i ile zdobył tych punktrów i która liczba
większa, pyta co jest napisane na szyldzie z nazwą ulicy i jaka litera
jest na drzewie nabazgrana - przecież nie powiem mu ' to dopiero synu
w zerówce'.
Chce to mu pomagam a i tak minimalnie bo mamy jeszcze niemowlaka więc
chcę żeby mimochodem się pewnych rzeczy dowiadywał (stąd wieszanie
danych na szafie) bo nie mam teraz aż tyle czasu. Liczyć po angielsku
nauczył się sam na grze na PBS Kids i kiedyś mnie zdziwił - w czasie
swojego posiedzenia w łazience zaczął liczyć głośno. I co mu będę
bronić.

pozdrawiam

Magda