NI CHUJA !!!

51. Data: 2010-01-09 19:52:19

Temat: Re: Prawusek opamiętaj się !!!
Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kocham Cie"
> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> To prawda

A Ty Kocham Cie skąd nadajesz???

52. Data: 2010-01-09 21:03:16

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@p...com>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> A teraz nie wiem, kto do mnnie pisze:-(
>
> --
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Gada do Ciebie EKRAN znaczkami-robaczkami.
Znaczki-robaczki na ekranie to PRZEKAZ informacji.
Możesz tę informację zdeszyfrować, a wówczas stanie się
dla Ciebie wiadomością.
Wiadomość zawiera autora i treść i nie musi być informacją
o autorze. Może być na przykład informacją z LOGOSA,
przestrzeni bytów idealnych, w której nie płynie CZAS.
Czy zrozumiałeś ten przekaz? :)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:apm
miłośnik mądrości i nie tylko :)

53. Data: 2010-01-09 21:46:45

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> A państwa, które takiego rozdziału nie mają to oazy szczęścia i
> cywilizacyjnego postępu :-)
>
> Nie chce mi się wchodzić w dyskusję, chociaż to raczej abecadełko
> manipulacji :-) Polecić jednak mogę książkę:
>
> Richard Dawkins: "Bóg urojony"
>
> A w niej szeroko omówione w zasadzie wszystkie aspekty "połączenia"
> państwa z religią, nauki z religią, moralności z religią
>
> Stalker

Nie udało mi się przebrnąć tego steku bredni. Próbowałem. Następnie dałem
się namówić na film. Usnąłem- i miałem koszmary- już po kilku minutach.
Stalker- mam głębokie przekonanie, ze Dawkins to niereformowalny fanatyk.

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

54. Data: 2010-01-09 21:47:32

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Zostaw Pinokia!!! Pinokio to w sumie fajny chłopiec, tylko trochę
> drewniany.
>
> Qra

Sztywniak z niego taki:-)

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

55. Data: 2010-01-09 21:53:03

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o autorze. Może być na przykład informacją z LOGOSA,
> przestrzeni bytów idealnych, w której nie płynie CZAS.

Zrozumiałem, że traktujesz się jak ktoś, kto ma misję. A innych- jak wrogów-
choćby potencjalnych. Potrafisz to zmienić? Chcesz w ogóle to zmienić?

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

56. Data: 2010-01-09 22:29:27

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@p...com>
> [...]

potencjalnych.
> Potrafisz to zmienić? Chcesz w ogóle to zmienić?

Wyjaśniłem Tobie anonimie na czym polega ISTOTA interkomunikacji,
przekazu i wymiany informacji pomiędzy hominidami,
a Ty w odpowiedzi -jak przystało na homonida- wymyślasz
personalne urojenia na temat autora, który ułożył te znaczki-robaczki.
Skąd w Tobie ta potrzeba ignorowania prawdy o rzeczy
na rzecz pieniaczych, personalnych fantasmagorii i urojeń?
Dlaczego nie piszesz o tym co ja - tylko wymyślasz idiotyzmy
o misjach, wrogach i potrzebie zmiany.
Co chcesz zmienić? Prawdę, że czytasz literki z ekranu?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

57. Data: 2010-01-09 22:41:22

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Nie udało mi się przebrnąć tego steku bredni.

Za logicznie? :-)

> Próbowałem. Następnie dałem
> się namówić na film. Usnąłem- i miałem koszmary- już po kilku minutach.
> Stalker- mam głębokie przekonanie, ze Dawkins to niereformowalny fanatyk.

Różnicę między religijnym fanatyzmem, a swoją pasją też wyjaśnił :-)

Stalker

58. Data: 2010-01-09 22:51:53

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 09-styczeń-10, gdy Stalker wymamrotał:

> Za logicznie? :-)

chłopak się strasznie powtarza jednak, książka chudsza o połowę była by
zdecydowanie bardziej zjadliwa.

--

nie mam już sił by wymyślać nowe sygnaturki...

59. Data: 2010-01-09 23:24:42

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Nie udało mi się przebrnąć tego steku bredni. Próbowałem. Następnie dałem
> się namówić na film. Usnąłem- i miałem koszmary- już po kilku minutach.

Tak sobie teraz pomyślałem, że to świetna reklama książki.
"Oto książka koszmar dla osoby religijnej", albo:
"Mocna rzecz. Po tym materiale Chiron nie mógł spokojnie spać" :-)

Stalker

60. Data: 2010-01-10 00:19:05

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o misjach, wrogach i potrzebie zmiany.
> Co chcesz zmienić? Prawdę, że czytasz literki z ekranu?

Proszę o wskazanie mi, gdzie w moim pisaniu jest pieniaczenie. Oczywiście-
jeśli tak to odbierasz- jest mi przykro, nie mam więc zamieru tego
kontynuować.

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

miłość do siebie może zabić..
bij dziecko, będzie miało z życia więcej satysfakcji
Re: do ruskiego capa
301 nagłowków!
Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...