Re: Prezenty dla babć

From: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Prezenty dla babć
Date: Fri, 20 Sep 2002 11:48:46 +0200

> Oczywiście, że tak. "Coś ładnego" wybrane specjalnie dla kogoś to
zupełnie
> inny prezent niż bezosobowe mydełka. Nie chodzi o to, że mam coś
przeciwko
> temu aby kupić Babci np. zestaw witamin, gdy wiemy że sama sobie na
> ze swej emerytury nie pozwoli. Tylko trochę przykro, gdy wszystkie
> prezenty są takie "praktyczne". Powinien się chyba wśród nich
znaleźć
> jakiś indywidualny, ładny i niekoniecznie przydatny...? Co o tym
sądzicie?

Popieram jak najbardziej.
Ja właśnie też uwielbiam dostawać "niepraktyczne" prezenty - coś
takiego czego sama sobie nie kupię, bo zawsze uważam ze są pilniejsze
wydatki.
To moze być np. albumowa książka.
Z tym ze jest pewien problem - czasem na prawdę trudno utrafić w gust
osoby obdarowywanej.
Moja teściowa niestety tez taka była i wiele naszych prezentów trafiło
na dno szafy.
Ale czasem sie udawało.

Pozdrowienia.

Basia