Primum Non Nocere.

51. Data: 2005-08-18 07:26:57

Temat: Re: Primum Non Nocere.
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 18-sierpnia-2005 o godzinie 04:24:04 Adam Sandauer
napisał/a

>W związku z powracajacymi wypowiedziami jakoby stowarzyszenie naruszało
>prawo wysyłając e maile oświadczam iż prawo zabrania wysyłania nie
>zamawianych e maili komercyjnych (ustawa o świadczeniu usług drogą
>elektroniczną, czy jakoś podobnie).

Ja w skrócie, bo muszę do roboty lecieć:

Panie Sandauer!

Nikt nie zarzuca Panu wysyłania maili komercyjnych.

Wszyscy mają pretensje do Pana, że spamuje Pan w Internecie.

Póki co nie mam czasu dłużej pisać. Dopiszę coś wieczorem.

Adam Pietrasiewicz
www.przetargi-francuskie.w.pl

52. Data: 2005-08-18 08:09:09

Od: "Adam Sandauer" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie Pietkiewicz,
A czym jest Pana zdanie: "....Stowarzyszenie działa w taki
sam sposóbh jak nigeryjscy oszusci, którzy poprzez spam wyłudzają od
ludzi ogromne pieniądze, posuwając się czasami do przemocy fizycznej..."

Pisz Pan co Pan chcesz, kiedy chcesz. I tak prawdopodobnie, nie będę Panu
odpowiadać.

Adam Sandauer

53. Data: 2005-08-18 09:29:37

Od: "Adam Sandauer" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reklama wedle definicji słownikowych związana jest z działanimi
komercyjnymi. Stowarzyszenie Primum Non Nocere nigdy żadnych działań
komercyjnych nie prowadziło.
Walki o prawa poszkodowanych, a tym zajmuje się Stowarzyszenie, nie da się
nazwać działalnością komercyjną. Tym bardziej maili wysłanych o powołanie
Rzecznika Pacjenta, czy o udział w protestach pozostawionych bez pomocy osób
poszkodowanych, nie da się nazwać reklamą.
dr Adam Sandauer

54. Data: 2005-08-18 10:01:31

Od: "Adam Sandauer" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca <z...@N...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> ktoś chce wysłać do kogoś ofertę, to musi najpierw skontaktować
> się inną drogą (niemailową) i spytać, czy mu wolno. Stosują się
> do tego wydawnictwa chcące przesłać swoje oferty do hurtowni i
> księgarń, więc tym bardziej mogą i inni, zwłaszcza jeśli mają tak
> szczytne cele.
> Można też podpisać stosowne umowy z providerami i zalegalizować
> spam, jak to ohydnie robi także onet - onetowy spam to koszt
> posiadania skrzynki mailowej. Ale od czego jest MailWasher. :>
>
> Chyba nikt nie ma wątpliwości, że spam szkodzi. Jak więc się do

W związku z wypowiedzią jakoby stowarzyszenie naruszało
prawo wysyłając e maile oświadczam iż prawo zabrania wysyłania nie
zamawianych e maili komercyjnych (ustawa o świadczeniu usług drogą
elektroniczną, czy jakoś podobnie). Działalność Stowarzyszenia Primum Non
Nocere czy też Komitetu Inicjatywy Ustawodawczej na Rzecz Ustawy o Rzeczniku
Pacjenta nie ma charakteru komercyjnego i żadnych komercyjnych e maili nigdy
nie wysyłało.

Reklama o której Pan (Pani?)pisze, wedle definicji słownikowych związana
[...]
poszkodowanych, nie można nazwać reklamą.
dr Adam Sandauer

55. Data: 2005-08-18 10:10:31

Od: "J.K." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com>
napisał w wiadomości news:YNCGBC18082005092657.nqcvrg@cbyobk.pbz...

(....)

> Wszyscy mają pretensje do Pana, że spamuje Pan w Internecie.
(...)
____>

Panie Adamie P.
chociaz ta grupa ma nazywe ''pl.soc.inwalidzi''
to wszyscy umieja tu pisac !!!
Wiec prosze nie ponizac uczestnikow tej grupy
(piszac w imieniu wszystkich, nich kazdy pisze za siebie)

pozdrawiam i zycze milego dnia
imiennik Adam

56. Data: 2005-08-18 10:51:29

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 18-sierpnia-2005 o godzinie 12:10:31 J.K. napisał/a

> [...]
>to wszyscy umieja tu pisac !!!
>Wiec prosze nie ponizac uczestnikow tej grupy
>(piszac w imieniu wszystkich, nich kazdy pisze za siebie)

No więc zwrócę jedynie uwagę na fakt, że pisząc "wszyscy" mam na myśli
tych, którzy są niechętnie nastawieni do spamera, pana Adama
Sandauera.

Pan Sandauer wysyła informacje o swojej działalności ludziom, którzy
wcale go o to nie prosili. Wysyła na anonimowe adresy zebrane w
internecie, adresy, które są dostępne w Internecie w swej
przytłaczającej większości NIE PO TO by każdy mógł na nie wysyłać
informacje, które uważa za ważne.

To się nazywa "SPAMOWANIE". Spamowanie to nie musi być informacja
handlowa, spamowanie to jest zwyczajnie NIECHCIANA KORESPONDENCJA.

Korespondencja od pana Sandauera taką własnie JEST.

Tak, porównywałem spam pana Sandauera do nigeryjskich oszustw i tym
podobnych działań. Robiłem tak, gdyż faktycznie jest to działanie
podobne, a właściwie takie samo.

Nie ma znaczenia ŻADNEGO w jakich intencjach się spamuje. Spam jest
ZŁY bez względu na to, jakie intencje powodują spamerem.

Mieszkam na parterze. Obecnie mamy lato, jest ciepło. Siedzę przy
otwartym oknie.

Pan Sandauer jest kimś, kto uważa, że fakt otworzenia przeze mnie okna
upoważnia go, przechodząc pod moim oknem, do wrzucenia mi do domu
ulotki opisującej jego walkę z nieuczciwymi lekarzami.

TO JEST CHORE PODEJŚCIE.

Moje otwarte okno NIE UPOWAŻNIA pana Sandauera do wrzucania mi do
mieszkania swoich ulotek.

Spam, który jest rozsyłany w internecie, przez pana Sandauera, przez
sprzedawców powiększaczy do penisa czy przez nigeryjskich oszustów to
właśnie próby wrzucania mi ulotek przez otwarte okno.

Tak, panie Sandauer - ja BLOKUJĘ pański spam. Jestem administratorem
kilku domen w Internecie i wszystkie konta e-mail znajdujące się w
tych domenach też są chronione przed pańskimi spamami tak, jak są
chronione, na ile się da, przed ofertami na tanią viagrę i
powiększenie penisa.

Pańskie opinie dotyczące jakoby "blokowania akcji wyborczej" czy
uderzania w wolność słowa przez takich administratorów jak ja są
wynikiem absolutnego niezrozumienia zasad otaczającego Pana świata, a
Internetu w szczególności. Ochrona przed pańskim spamem jest
zwyczajnie formą utrzymania pewnej HIGIENY w Internecie.

57. Data: 2005-08-18 11:14:00

Od: "J.K." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

_____>
> No więc zwrócę jedynie uwagę na fakt, że pisząc "wszyscy" mam na myśli
> tych, którzy są niechętnie nastawieni do spamera, pana Adama
> Sandauera.

(...)
____>

Oooo !
oto mi wlasnie chodzilo, trzeba zaznaczyc ''Swoje mysli''
a reszta co jest miedzy panami to mnie nie_interesuje

Chociaz patrzac na to wszystko z boku mozna powiedziec
''jeden spam_czy_e-mail_wiecej_czy_mniej_to_bez_roznicy''
tym bardzie jezeli cos sie powtarza to
zawsze mozna zalozyc filtr i po krzyku... no ale to jest moj punkt widzenia
i rozumowania z ktorym nikt nie musi sie zgadzac
prawda ?
W kazdym badz razie dziekuje Panu za szczera odpowiedz zawarta
w tym zdaniu

pozdrawiam Adam

58. Data: 2005-08-18 11:15:31

Od: "KUba Leminowicz" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz <a...@p...com> napisał(a):

> [...]
>
> No więc zwrócę jedynie uwagę na fakt, że pisząc "wszyscy" mam na myśli
> tych, którzy są niechętnie nastawieni do spamera, pana Adama

Gratuluję Panu kreatywnego i nowatorskiego podejścia do logiki: "wszyscy"
tzn. ci którzy mają takie poglądy jak ja!
A ja mam inne zdanie, więc nie jestem "wszyscy"
Kuba

59. Data: 2005-08-18 11:57:48

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Sandauer pisze w news:de1m9r$19q$1@inews.gazeta.pl

> [...]
> prawo wysyłając e maile oświadczam iż prawo zabrania wysyłania nie
> zamawianych e maili komercyjnych (ustawa o świadczeniu usług drogą

Nie tylko komercyjnych. Nie tylko reklama komercyjna jest spamem.

Elektroniczna wiadomość jest spamem, JEŻELI

(1) treść i kontekst wiadomości są niezależne od tożsamości odbiorcy,
ponieważ ta sama treść może być skierowana do wielu innych
potencjalnych odbiorców,

ORAZ

(2) jej odbiorca nie wyraził uprzedniej, możliwej do weryfikacji, zamierzonej,
wyraźnej i zawsze odwoływalnej zgody na otrzymanie tej wiadomości,

ORAZ

(3) treść wiadomości daje odbiorcy podstawę do przypuszczeń, iż nadawca
wskutek jej wysłania może odnieść korzyści nieproporcjonalne w
stosunku do korzyści odbiorcy wynikających z jej odebrania.[1.]

http://nospam-pl.net/standard.php

----------------------------

Spam, określany również 'UCE' unsolicited commercial email (niezamawiany
komercyjny email) lub 'UBE' unsolicited bulk email (niezamawiany
wielokrotny email) - to takie informacje lub przesyłki, których
odbiorca sobie nie zażyczył ani wcześniej na nie się nie zgodził.
Najczęściej do niczego mu niepotrzebne[1.], powodujące
nieekonomiczne wykorzystanie użytych do przesyłki zasobów, często
wywołujące irytację. Spam powstał w latach '80 wraz z rozwojem
Internetu, obecnie jest już poważnym problemem komunikacyjnym i
finansowym nie tylko Internetu, ale ogólnie społeczeństwa
informacyjnego.

http://nospam-pl.net/spam.php

----------------------------

Spam to elektroniczne wiadomości masowo rozsyłane do osób, które
ich nie oczekują. Najbardzej rozpowszechniony jest spam za
pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w Usenecie.

Istotą spamu jest rozsyłanie dużej liczby wiadomości o jednakowej treści
do nieznanych sobie osób. Nie ma znaczenia jaka jest treść tych
wiadomości. Rozsyłanie znacznej liczby maili w dowolnej "słusznej
sprawie" również jest uważane za spam.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Spam

Spamem były też 3 jednakowe posty zaczynające dziś ten wątek
(wielokrotny mail). Oraz te, które ze stowarzyszenia trafiają na
moją skrzynkę mailową, chociaż nigdy ich nie zamawiałam.

> Reklama o której Pan (Pani?)pisze, wedle definicji słownikowych związana
> jest z działanimi komercyjnymi.

I bardzo proszę zapoznać się z netykietą. A potem do niej
zastosować.

Z mojej strony EOT.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

60. Data: 2005-08-18 12:11:44

Od: "Adam Sandauer" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wskutek jej wysłania może odnieść korzyści nieproporcjonalne w
> stosunku do korzyści odbiorcy wynikających z jej odebrania.[1.]

By kogoś nazywać spamerem muszą być spełnione łączenie war. 1, 2 i 3.
Zaznaczam iż w definicji angielskiej spamu, mowa jest o zyskach a nie o
korzyściach. Wdzięczny będę za informacje jakie wdle Pana ( Panni )zyski (
lub korzyści )odnosimy?
Korzyścią odbiorcy natomiast była oczywista. Jest nią możliwość poparcia
inicjatywy ustawodawczej o powołanie Rzecznika Pacjenta. Dziesiątki tysięcy
osób wykorzystały tą możliwość
Adam Sandauer

zwrot za okulary
Jak zdobyć pieniądze na przystosowanie samochodu dla wózkowiczów ?
jak radzicie sobie z pracodawca ?
Agroturystyka - czy znajdziemy chetnych??
Eutanazja po Polsku!!!