Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.

21. Data: 2017-04-07 11:46:12

Temat: Re: Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 11:12 XL <i...@g...pl> pisze:

> O ile jej samej nie wydumano sobie 3-)
> Oj, ludzie, ludzie...

XL-ka _musi_ stanąć w obronie, bo sama zachłystywała się populistycznymi i
pseudokatolickimi tezami Leotara: "rodzice muszą wprowadzać dzieci w
życie".
Podjarała się, bezrozumnie pomijając przy tym wszelkie "poboczne",
kazirodcze i pedofilskie aspekty.
Jest też aspekt belferski - XL-ka nie myli się _nigdy_ jak to mieli w
zwyczaje nauczyciele w PRL.
Teraz pewnie też tak mają, ale XL umacniała przecież władzę ludową
wykładając pod orłem białym bez korony, za to na czerwonym tle.

Rozumiem, że XL stanie przed sądem w obronie Leotara.

EOD

--
Trefniś

22. Data: 2017-04-07 17:21:50

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski " napisał w wiadomości grup

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> Wrote in message:

>Tylko nie to. Błagam !!

Błagać to ty potrafisz, ciulu.

23. Data: 2017-04-07 17:36:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> wykładając pod orłem białym bez korony, za to na czerwonym tle.
>
> Rozumiem, że XL stanie przed sądem w obronie Leotara.

Już Ty mnie nie szantażuj "obroną" Leotara. Ty sobie weź na mózgownicę inny
problem - czy historie, które Cię w necie jarają, są przeznaczone dla ludzi
myślących, czy raczej dla niedorosłych mentalnie osobników ludzkich
uważających się za dorosłych.
I zastanów się, do której grupy sam należysz i czy aby na pewno :-D
Bo ja, jak Cię teraz czytam, od razu wiem, że jestem w tej pierwszej, no
nie ma innej opcji.
Weź Ty sobie DOKŁADNIE przeczytaj i zrozum, co naprawdę pisała Ikselka. To
po pierwsze. Bo pusty śmiech mnie ogarnia.

Po drugie - co takiego TY (czy ktokolwiek z Was) możesz zeznać przed sądem
na temat Leotara, co by mogło być wnoszącą cokolwiek i WIARYGODNĄ
informacją na jego temat? Wszystko, coście sobie wyczytali w wynurzeniach
tego uczestnika usenetu, pochodzi od samego zainteresowanego i Wy, jako
zaledwie konsumenci jego tekstów, nie możecie do tego dołożyć niczego ponad
to, co sami wyczytaliście. Nikogo (a w szczególności ew. sądu) nie będą
interesowały Wasze wrażenia, nastawienia ani NADinterpretacje, tylko FAKTY.
Puknijcie Wy się zdrowo w główki, ludzie, bo o FAKTACH nie wiecie tak
naprawdę niczego.
Bo to za mało, że wyczytaliście o nich z czyjejś relacji.
Jak Was czytam, to mam wrażenie, że zebrało się tu rozwrzeszczane
przedszkole, stado rozgorączkowanych dzieciaków, gotowe udowadniać przed
sądem, że Mikołaj miał buty w odcieniu indygo, zamiast w przepisowym
malinowym :->>>
Wielkie Wam LOL ?

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

24. Data: 2017-04-07 17:49:30

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 17:36 XL <i...@g...pl> pisze:

> Trefniś <t...@m...com> wrote:

(...)

> [...]
> inny
> problem - czy historie, które Cię w necie jarają, są przeznaczone dla
(...)

XL, proponuję zostawić sobie na później takie ejakulaty
pseudosocjologiczne.
Leotar będzie za nie wdzięczny przy potencjalnej rozprawie.
Będziesz mogła "pouczyć" sąd!

EOD
--
Trefniś

25. Data: 2017-04-07 18:00:57

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> Pani Katarzyna też pewnie wydumała sobie.
>
> Ewa

A co niby wydumała sobie? Bo w tekście tej jej grozby niczego
konkretnego nie ma poza ogólnymi grozbami. Czyzbyś wiedziała lepiej od
niej samej czego ona sobie nie życzy? A może to chodzi o jakąś inną
Katarzynę nie-Tarnawską.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud

26. Data: 2017-04-07 18:16:33

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-07 o 17:36, XL pisze:

> [...]
> problem - czy historie, które Cię w necie jarają, są przeznaczone dla ludzi
> myślących, czy raczej dla niedorosłych mentalnie osobników ludzkich

Historie o chemtrails, o uwielbieniu Hitlera, o pokrzywdzonych
propagujących pokój i miłość narodowcach ocenzurowanych na fejsie,
faszyzujących kibolach... no rzeczywiście, to dla ludzi myślących.

> I zastanów się, do której grupy sam należysz i czy aby na pewno :-D
> Bo ja, jak Cię teraz czytam, od razu wiem, że jestem w tej pierwszej, no
> nie ma innej opcji.

To prawda. Nie ma żadnych wątpliwości do której grupy należysz.

> Weź Ty sobie DOKŁADNIE przeczytaj i zrozum, co naprawdę pisała Ikselka. To
> po pierwsze. Bo pusty śmiech mnie ogarnia.

Ci co czytali co naprawdę pisała ikselka, dokładnie wiedzą co sobą
reprezentujesz i to wcale nie jest śmieszne.

> Po drugie - co takiego TY (czy ktokolwiek z Was) możesz zeznać przed sądem
> na temat Leotara, co by mogło być wnoszącą cokolwiek i WIARYGODNĄ
> informacją na jego temat?

Pisałem o tym wielokrotnie: łamie prawo publicznie namawiając do
pedofilii. Czego znowu nie zrozumiałaś?
Mam jeszcze raz przytoczyć konkretny przepis z KK?

> Wszystko, coście sobie wyczytali w wynurzeniach
> tego uczestnika usenetu, pochodzi od samego zainteresowanego

Tym bardziej. Więc czego nie rozumiesz?

> i Wy, jako
> zaledwie konsumenci jego tekstów, nie możecie do tego dołożyć niczego ponad
> to, co sami wyczytaliście.

A po co dokładać? Przecież wystarczy zacytować to co pochodzi od samego
zainteresowanego.

> Nikogo (a w szczególności ew. sądu) nie będą
> interesowały Wasze wrażenia, nastawienia ani NADinterpretacje, tylko FAKTY.

A które fakty nie dotarły do twojej świadomości?
Nie zauważyłaś, że publicznie namawia do pedofilii i do gwałtów na
dzieciach?

> Puknijcie Wy się zdrowo w główki, ludzie, bo o FAKTACH nie wiecie tak
> naprawdę niczego.

Tak... i pisze to osoba, która religijne wierzenia w duszę przedstawia
jako fakty.
Ty może nie rozumiesz pojęcia "fakty"?

> [...]
> przedszkole, stado rozgorączkowanych dzieciaków, gotowe udowadniać przed
> sądem, że Mikołaj miał buty w odcieniu indygo, zamiast w przepisowym

Jak cię czytam, to mam wrażenie, że kompletnie nie wiesz o czym jest mowa.

> Wielkie Wam LOL ?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2017-04-07 18:18:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> (...)

> (...)
>
> XL, proponuję zostawić sobie na później takie ejakulaty
> pseudosocjologiczne.

Albowiem socjologiczna podpuszczka działa lepiej na ludzi? - no, działa,
jak widać :-D

> Leotar będzie za nie wdzięczny przy potencjalnej rozprawie.
> Będziesz mogła "pouczyć" sąd!

Już dostałeś wezwanie??? LOL :-D

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

28. Data: 2017-04-07 18:20:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> konkretnego nie ma poza ogólnymi grozbami. Czyzbyś wiedziała lepiej od
> niej samej czego ona sobie nie życzy? A może to chodzi o jakąś inną

Pomalutku, Leo, może po wielkich bólach w... intelekcie Ewa do tego w końcu
dojdzie :-D

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

29. Data: 2017-04-07 18:44:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
> Ty może nie rozumiesz pojęcia "fakty"?

> Jak cię czytam, to mam wrażenie, że kompletnie nie wiesz o czym jest mowa.

Mikołaj ci ucieka. Łap.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

30. Data: 2017-04-07 19:01:47

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-07 o 18:44, XL pisze:

> Mikołaj ci ucieka. Łap.

Ale odjechałaś... pogorszyło ci się?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Próba kneblowania ujawniania Prawdy
Re: Sex bez zobowiazan.
Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych?
500+: Nie tylko urodziny. Więcej też małżeństw i mniej rozwodów
Homunculus - alchemik kreuje ludzka hybryde z kurzego jajka