Proble ze schabem...

11. Data: 2005-11-11 07:21:17

Temat: Re: Proble ze schabem...
Od: "Misiek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" <w...@t...de> napisał w wiadomości
news:dl0f0q$4av$03$1@news.t-online.com...
(ciach)
> Do tego mam sos pomidorowy z ziemniakami i różnymi rodzajami chile.
>
> Waldek

Hmmm jeszcze troche a tego Chile braknie :)
a ile masz rodzajow Chile???
Bo ja znam tylko jeden rodzaj

Chile (Republika Chile - República de Chile) - państwo w Ameryce
Południowej, ciągnące się długim pasem na zachodnim wybrzeżu kontynentu nad
Oceanem Spokojnym. Graniczy z Peru, Boliwią i Argentyną. Do Chile należą
liczne wyspy przybrzeżne i wyspy na otwartym oceanie: Juan Fernández, Wyspa
Wielkanocna, Sala y Gómez, San Ambrosio i San Félix.

12. Data: 2005-11-11 13:16:30

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Misiek wrote:
> [...]
> liczne wyspy przybrzeżne i wyspy na otwartym oceanie: Juan Fernández, Wyspa
> Wielkanocna, Sala y Gómez, San Ambrosio i San Félix.

nie pisałem o Chile, tylko chile. Na przykład: chile ancho, chile
chipotle, chile morita, chile pasilla, chile poblano. Jest jeszcze parę
innych gatunków, ale ich nie używam. Na ogół zresztą tylko ancho,
chipotle i pasilla. Nie piszę czili, bo nie lubię tej pisowni, nie piszę
chili, bo tu ludzia myślą tylko o tych małych, bardzo ostrych.
Comprende?

Waldek

13. Data: 2005-11-11 13:18:57

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:
> A poza tym moje palce wystarczylyby na kawalek schabu ca. 50 dag. Bez

jest jeszcze inny sposób, na schab dłuższy od 2x paluch: już omawiana tu
w innym wątku pała do ostrzenia noży. Nadaje się świetnie do tych celów,
najpierw drut nr 5 a potem pałą go ;-)

Waldek

14. Data: 2005-11-11 15:45:03

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:
> Brutal z ciebie!

no ale ja tą pałę wsuwam bardzo, bardzo delikatnie. Może być?

Waldek

15. Data: 2005-11-12 08:55:41

Od: "Misiek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@c...de> napisał w wiadomości

> [...]
> chipotle i pasilla. Nie piszę czili, bo nie lubię tej pisowni, nie piszę
> chili, bo tu ludzia myślą tylko o tych małych, bardzo ostrych.

Zwracam honor

Chile Ancho

Chile Ancho (susz) 141g
Chilli Acho to ususzona papryka Poblano, która po namoczeniu przyjmuje kolor
ceglasto czerwony. W postaci świeżej Papryka ma kolor ciemnozielony i osiąga
rozmiar 8-10 cm. Inna suszoną odmianą Poblano jest Chilli Mulatto, które po
namoczeniu nie zmienia swojego koloru.

16. Data: 2005-11-14 14:48:09

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poziomka napisał(a):
> Ja juz nie wiem o co chodzi... pieklam w piekarniku gazowym ok. 4-5godz na
> malym ogniu

A nie wystarczyłoby 1,5 godz? U mnie z reguły tyle starcza bez problemu...
I czasem polej po wierzchu sosem...

> Dodajecie cos do srodka czy jak?

To zależy co kto lubi :) Np. morele, konfitury, śliwki suszone :)

--
Pozdrówki,
Aneczka

17. Data: 2005-11-15 07:24:27

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> A nie wystarczyłoby 1,5 godz?

Może to był duży kawałek schabu - taki ważący z 5 kg :PP
Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********

orzechy włoskie