Re: Problem życiowy - moje długie:)

Data: 2006-01-25 19:05:47
Temat: Re: Problem życiowy - moje długie:)
Od: "nerka" <n...@w...pl>

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Masz, było chyba zresztą na grupie z DF.
>
> "Z naszych tekstów wynika, że istnieje Pardes - Ogród Zamknięty. To
> żydowska mistyka, sekret, ukryty skarb. Tajemne przejście od pełnej
> jasności do totalnego sekretu, w kierunku przeciwnym niż ten, który
> wybiera większość ludzi"
>
> Przykład Justyny nic nie potwierdza - potwierdza tylko możliwość, twoje
> przykłady nic nie potwierdzają, potwierdzają tylko możliwość - problem w
> tym, że jej przykład "otwiera przejście", twój zamyka - kiedy zbierzesz
> ich dostatecznie dużo, to staniesz w miejscu. ;)

> [...]

Dogi Flayer...
Uduchowiony Medrco,Wizjonerze Flayerze
Dałeś upust swoim wizjom magicznym....
Wierzcie albo nie wierzcie ..ja wiem ..och...przyjde po Ciebie...

Nie przychodz po mnie...nie życze sobie!

Zgłebic te wizje...gdzie masz te ręce ..wyciagnij ręce ,które lecą...
Stań w lekkim rozkroku...

I zapraszam do wspólnej gimnastyki..15 przysiadów na początek...
Prosimy nie zmieniajcie kanałów....

Wskaż nam drogi którymi mamy zmierzać...
Śpiewajmy razem za Flayerem...pójdzmy za jego głosem...
usłyszmy goo.....
Po-jdz-my wszy-scy zaaaaaaaa Flaeee-rreee-mmmm lalala lala lalal

Jaka to sekta?Odłam,Wyłam a może Wyłom?
Wszystkiego dobrego.Pozdrawiam:)