Data: 2004-07-05 07:49:53
Temat: Re: Problemy przyjaciela
Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Jacek" :
> W sprzedaży nie chodzi o dynamizm, on często pomaga, bardzo wazna jest
> umiejętność słuchania
> i dopasowywanie sie do sytuacji. Jesli ktoś "wie bardzo dużo" często nie
> słucha tego zo mówią mu potencjalni klienci.
>
Dokładnie to. Mój przyjaciel też nie ma umiejętności słuchania. Jest typowym
"gawędziarzem", potrafi opowiadać dużo i ciekawie, ale nie potrafi słuchać.
Jakoś tak mi się wydaje ze do tego typu pracy lepsze są kobiety, które
lepiej potrafią słuchać.
Mój typ pracy jest inny (pracuję w czymś w rodzaju help-desku), ale zanim
zdefiniuję problem zawsze najpierw uwaznie wysłuchuję co klient ma do
powiedzenia. Mam też w pracy kolegę, który robi podobne rzeczy. Jakoś zawsze
osoby, które obsługujemy wola kiedy ja do nich przychodzę, bo kolega "wie
lepiej".
Bardzo dziekuję za wszystkie rady.
Pozdrowienia.
Basia
|