Re: Problemy z pralką

Data: 2016-10-29 20:55:51
Temat: Re: Problemy z pralką
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sat, 29 Oct 2016 20:26:11 +0200, Tomasz napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> No nareszcie!
> Zmobilizowany problemami z nową pralką Samsunga , ładowaną od przodu,
> naprawiłem dotychczsową pralkę ładowana od góry.
> Dzisiaj zrobiłem juz nią dwa prania z duzymi poszwami i przescieradłami.
> Komfort prania nieporównywalny, nie muszę nad nią stać i czekać czy nie
> wyskoczy z łazienki.
> Od kilkunastu lat uzywam wyłącznie takie pralki i nigdy nie zwinęła mi
> pościeli w węzełek, nigdy również nie zatrzymała się przy wirowaniu że
> ładunek niesymetryczny.
> [...]

A ja Ci powiem, że - niezależnie od typu pralki i jej wadliwości lub nie i
to mnie już nie obchodzi - stosuję i będę stosować te wiązane długie
"firankowe" worki, ponieważ oprócz niemartwienia się o prawidłowe
rozmieszczenie pranych rzeczy w bębnie zyskałam jeszcze inną, nie do
przecenienia sprawę dla kobiety: nie piorę już ręcznie ŻADNYCH delikatnych
rzeczy, czyli nawet ręcznie dzierganych mohairowych czy
mieszankowojedwabnych sweterków (każdy sweterek przewracam na lewą stronę,
umieszczając przy tym rękawy wewnątrz swetra i wkładam go w osobny worek),
cienkich rajstop (w workach się nie plączą i nie zaciągają), ulubionych
tshirtów, delikatnych sukienek, biustonoszy (wkładam po kilka do worka)
itp. Nie pamiętam już, kiedy prałam cokolwiek ręcznie. Nawet jedwabne
szaliki piorę w siatkach w pralce - oczywiście na programie "pranie ręczne"
i używając do prania szamponu dla dzieci :-)
Mój kręgosłup i dłonie bardzo pozytywnie reagują, polecam :-)