Re: Produkacja seryjna pacjentów ...dla psychiatrów !

From: "Sky" <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Produkacja seryjna pacjentów ...dla psychiatrów !
Date: Fri, 18 Jan 2008 22:16:52 +0100
<fmg9fh$i6b$1@nemesis.news.tpi.pl> <fmgc3h$8ua$1@news.onet.pl>
<fmgcug$920$1@atlantis.news.tpi.pl> <fmgk4c$hr1$1@nemesis.news.tpi.pl>
<fmgmtf$dlk$1@atlantis.news.tpi.pl>
<15oz6roi9uqi3$.1a95sxtwtldao$.dlg@40tude.net>
<fmhb4k$4hi$1@nemesis.news.tpi.pl>
<1...@4...net> <fmi74f$sjl$1@news.onet.pl>
<7pcbu4zuzyex$.wdelc6i3896q.dlg@40tude.net> <fmi820$voj$1@news.onet.pl>
<1l8vtw47n6l63$.1xfnq39rfa85c$.dlg@40tude.net>
<fmivs2$fi7$1@news.onet.pl> <1khn2glm0goy9.cy5feg4hajmv$.dlg@40tude.net>
<fmna93$6h7$1@news.onet.pl> <cisri3dv4yay$.15u4d66ih2a90$.dlg@40tude.net>
<fmonef$6o9$1@news.onet.pl> <3g73uk4ohm8y$.g7cyk7gk8gv0$.dlg@40tude.net>
<fmosbp$ic6$1@news.onet.pl> <sn0y0xcjnt4v.dnksi7ix6yab$.dlg@40tude.net>

> Se wypożycz od syna albo od kolegi syna, będzie szybciej.

Mi to niepotrzebne- to ty nie potrafisz z marszu zdefiniować i podać priorytetów
własnego swiatopogladu...jeśli już zapomniałaś po co mi zaczęłaś śiwecić po oczach
jakąś książeczką do nabożeństwa...to tylko po to zeby uciec przed ryzykiem blamażu
-bo tak naprawdę nie jesteś widać pewna czy wiesz o co biega w wierze którą wyznajesz
ponoć świadomie... ;)

> Z nimi nie gadam, tylko z Tobą. Ich - tylko używam, bo od tego są.

Widać mylisz role. To oni ciebie używają -bo od tego jesteś...od dostarczenia
odpowiednio zaprogramowanych następców swojego pokolenia.
Wszystko co ci "dają" to tylko podlewanie winnego krzaczka nawozem lub karmienie
siankiem dojnej i cielącej się bożej krówki...

> Nie chcę i nie dopuszczam żadnych zmian.

I dlatego nie pójdziesz w rozwoju duchowym dalej...
Wychowujesz następne pokolenie -reszta jest poza tobą.
"Murzyn zrobi swoje..."