Re: Prof. Marian Mazur o nauczaniu matematyki w szkołach

Data: 2006-11-27 20:28:19
Temat: Re: Prof. Marian Mazur o nauczaniu matematyki w szkołach
Od: zairazki <z...@p...onet.pl>

Użytkownik Sławomir Żaboklicki napisał:
> Przedziera się, ale bardzo powoli. Ale nie jestem pewien, czy idzie we
> właściwą stronę. Wyobraź sobie, że wszelkie próby zmian nie są
> poparte żadnymi miarodajnymi, powtarzam żadnymi miarodajnymi
> badaniami skutków zmian poprzednich.
>
> Pozdrawiam
> SZ

To jest powalające. Emigruję z tego terytorium mentalnego. To znaczy
dziękuję za krótki wykład dotyczący empirii stosunków
nauczycielsko-naukowcowych. Wobec ewidentnej dla mnie przewlekłej
bezpłodności tych stosunków nie zamierzam nawet próbować szkicowania
jakiejś terapii. Z drugiej strony oczekiwanie na zgon pacjenta
powoduje lawinowy przyrost pacjentów w innym obszarze (mam na myśli
wzrost liczby absolwentów nauczania w chorym systemie)(przy czym
mówiąc "chory system" mam na myśli coś zupełnie innego od paru klonów
wypisujących tu zdania stanowiące co najmniej casus belli).

pozdrowionka
zairazki