Program PFRON - wózek elektryczny za 1 %

1. Data: 2005-03-19 17:49:57

Temat: Program PFRON - wózek elektryczny za 1 %
Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dzisiaj rozmawiałem ze znajomym, jego żona pracuje w PCPRze i wspomniał mi o
jakimś
programie PFRON, że ten dofinansowuje wózki elektryczne nawet do 99% jego
wartości.
Pomyślałem od razu, o moim koledze mieszkającym na wsi, jakie potrzebne są
dokumenty
i czy to prawda?

--
Pozdrawiam Piotr Grela

"Ruchem można zastapić każde lekarstwo ale wszystkie leki świata nie zastąpią
ruchu"
www.handbike.pl / www.handbike.za.pl i www.piotrgrela.za.pl

2. Data: 2005-03-23 15:40:50

Temat: Re: Program PFRON - wózek elektryczny za 1 %
Od: "Lech" <bilbek@WYTNIJ_TOpriv.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Grela (interpio) wrote:
> [...]
> jego wartości.
> Pomyślałem od razu, o moim koledze mieszkającym na wsi, jakie

Dzwoniłem dziś do mojego PCPR-u - prawda. Należy się zgłosić po Świętach po
wniosek i go wypełnić.
Info o nowej edycji programu Pegaz jest tu:
http://www.niepelnosprawni.info/labeo/app/cms/x/1221
9
Przy założonej sumie refundacji 20-krotnie przewyższającej płacę minimalną,
można się spodziewać refundacji do ok. 17 tys. zł.
Mam pytanie do osób, które już korzystały z tego programu: jakie są
rzeczywiste sumy refundacji? W obwieszczeniu podano, że zależne od dochodu
na członka rodziny, ale to mało konkretne określenie. Mając np. 1000 zł na
osobę w rodzinie, jakiej kwoty refundacji można się spodziewać? 80%? 40%?
Na stronach PFRON-u nic nie znalazłem o nowej edycji Pegaza. Wszelkie
doświadczenia innych osób będą bardzo przydatne.
Pozdrawiam
Lech

3. Data: 2005-03-23 15:43:33

Od: "Lech" <bilbek@WYTNIJ_TOpriv.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech wrote:
> http://www.niepelnosprawni.info/labeo/app/cms/x/1221
9
> Przy założonej sumie refundacji 20-krotnie przewyższającej płacę
> minimalną,

Autopoprawka! 24-krotności, a więc kwota refundacji może sięgnąć 20300 zł.
;-)
Lech

4. Data: 2005-03-24 20:08:55

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzwoniłem dziś do mojego PCPR-u - prawda. Należy się zgłosić po Świętach po
> wniosek i go wypełnić.
Wielkie dzięki, przekazałem dalej. Ja do swojego PCPRu, nie dzwonię bo mnie nie
lubią
a poza tym jestem zbyt nerwowy w kontaktach z tym urzędem.
Chciałem pomóc znajomemu, który mieszka na wsi, gdzie tani internet (radiowy)
nie dochodzi
a wózek elektryczny by go wyciągnął z domu.

5. Data: 2005-06-17 10:04:48

Od: "Jurek Malinowski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wnioski o dofinansowanie należy składać w siedzibie Oddziału PFRON,
właściwego terytorialnie dla miejsca zamieszkania Wnioskodawcy, w terminie
do 30 kwietnia 2005 roku.

--

Pozdrawiam ...Jurek Malinowski
!_" Jurek Malinowski www.tetrus.pl
Użytkownik "Lech" <bilbek@WYTNIJ_TOpriv.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Na stronach PFRON-u nic nie znalazłem o nowej edycji Pegaza. Wszelkie
> doświadczenia innych osób będą bardzo przydatne.

Gdzie zlozyc wniasek o wyjazd do sanatorium - Kraków
[spam] Sprzedam Renault Clio
Mama
Tworze system wpomagajacych niewidomych i mam kilka pytan.
propozycja pracy