Re: Projekt ogrodu

From: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Projekt ogrodu
Date: Sun, 6 Jun 2004 00:33:13 +0200

> Użytkownik "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> napisał w
> wiadomości

> Czy Ty aby się nie zagalopowałeś?

Prowokujesz =otrzymujesz.

> Twoje prawo mnie nie lubić,

Błąd. Lubię Ciebie. Szanuję Twoją wiedzę. Podoba mi się Twoja dążność do
poprawności nazewniczej roślin.
Co cesarskie, cesarzowi.

> Twoje prawo notować skrzętnie moje wypowiedzi

Takie moje prawo.

(skoro masz tak dużo czasu, to musisz go jakoś wypełnić) .

Gdybyś wiedziała na co mogłem poświęcić ten czas nie byłabyś taka
sarkastyczna.

> A moim prawem jest oceniać polskie ogrody zaprojektowane > przez
profesjonalistow według mojego gustu.

Zgoda, tak jest w demokracji. Jeśli jednak uzurpujesz sobie prawo do
pomniejszania poziomu wykształcenia jednego profesjonalisty to dajesz prawo
innym do pomniejszania jakości swojego poziomu wykształcenia i poziomu
profesjonalizmu. Ten kij ma dwa końce.

> Nawet jeśli niekoniecznie jest zbieżny z Twoim.

Moja polemika z Jack'iem pozostaje w sprzeczności z Twoimi wątpliwościami.

> I mają prawo mi się nie podobać. I tyle.

Zgoda. Też tak sądzę. Dałem temu dowód w polemice z Jack'iem

> Jack nie odpowiedział na moje pytanie, więc je powtórzę:
> jak to jest, że nasze rodzime ogrody (również dzieła
> znanych projektantów z nazwiskami) można zawsze na zdjęciach
> rozpoznać?

Uważam inaczej. Moja opinia jest diametralnie różna od Twojej.

Po braku wyrazu, jakiejś takiej nieatrakcyjności, pomimo
> posadzonych bardzo dekoracyjnych roślin...

Nie mają jak angielskie po 50, 100 lat. Moda okresowa nie jest przypisana do
jednostki

> Pozdrawiam
> Ewa

> PS. Jeśli nawet dama (choć raczej nie), to stara, Skrybo, STARA.

Stara będziesz za sto lat, co najwyżej.
Wojowniczością i bezceremonialnością w etykietowaniu wykazujesz się
młodzieńczością osobową. Młodzieńczą pozostań. Wojowniczość pozostaw naszym
chłopcom w Iraku i na innych misjach. Wojowniczość ma na frotach wojennych
się determinować a w ogrodach piękno, poszanowanie inności i szacunek dla
rozmaitości przyrodniczej niechaj nam przyświeca. Bez względu na to czy ktoś
przycia lub tnie lub też tego nie czyni.
Miłość bliźniego różne ma oblicza.

> PS2. Świeżak, przez ż. Tak jak "świeży", "świeżość"

Racja. Nawt skrybie ortograficzny kleks się trafi. "Naczyt sia wsio w
pariadkie"

Pozdrawiam niezmiennie życzliwie
skryba