Projekt ogrodu

11. Data: 2004-06-02 16:36:36

Temat: Re: Projekt ogrodu
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> napisał w
wiadomości news:c9kvl4$r8p$1@inews.gazeta.pl...

| $qbt$1@inews

| To się tyczy raczej dużych ogrodów.
| Na małe ogródki są raczej duże ceny.
| :-)
| Np. jakie dorosłe rośliny (co najmniej 100) umieściłbyś na 1 mkw?

Mentha requenii? :-D

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2004-06-02 16:45:56

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Mentha requenii? :-D

I następnej wiosny znowu można eksperymentować od nowa;-)

Pozdrawiam
Marta

13. Data: 2004-06-02 17:24:16

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:c9kvl4$r8p$1@inews.gazeta.pl...

> Mentha requenii? :-D

Phiii, i to ma być według ciebie ogród?
Miałem na myśli 100 gatunków.
:-)

Pozdrawiam, Jerzy

14. Data: 2004-06-02 18:14:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> napisał w
wiadomości news:c9l2fv$b3i$1@inews.gazeta.pl...

| > |

| Phiii, i to ma być według ciebie ogród?
| Miałem na myśli 100 gatunków.

Przyjmuję wyzwanie, ale niech będzie 100 gatunków i odmian, dobrze? :-)

1) Rzeczona mięta - 25 cm2
2) Erigeron compositus - 25 cm
3) Świerk pospolity np.Brynek szczepiony na pospolitym, podkładka odrasta -
225 cm2
4) 80 różnych odmian skalnic, każda kępka nie dłuższa i nie szersza niż 5
cm - razem 2000 cm2
5)Ognik szkarłatny w formie sznura - 225 cm2
6) Wiciokrzew Henry'ego, bluszcz, powojniki 'Purpurea Plena Elegans' o 'Alba
Luxurians' (jakieś 20x20 =400 cm2)
7) wiciokrzew Tellmana, bluszcz 'Goldheart', powojnik 'Moonlight' )kolejne
400 cm2)
8) Kolekcja 10 mniaturowych funkii, każda zajmuje jakieś 15x15 cm, czyli
2250 cm2

masz 100 roślin - różnych - i dopiero 0,565 m2 wykorzystane:-) [jeśli się
nie pomyliłam w obliczeniach]

Pozdrawiam, Basia.

P.S. O nazwy skalnic to proszę Bogusława pytać - poszłam na łatwiznę;-)

15. Data: 2004-06-02 19:01:50

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c9l6mu$lo8$1@nemesis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):
> [...]
> [jeśli się nie pomyliłam w obliczeniach]
>
> Pozdrawiam, Basia.
>
> P.S. O nazwy skalnic to proszę Bogusława pytać - poszłam na

Hejka. To widać. :-(
Pozdrawiam TC i OPS Ja...cki

16. Data: 2004-06-02 20:25:11

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ile może kosztować zaprojektowamie ogrodu (ogródka) 5 arów ? Nie mam
> najmniejszego pojęcia jaki to jest rząd piniedzy.

A u mnie 50 gr/m2

Elfir

17. Data: 2004-06-03 09:37:09

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile może kosztować zaprojektowamie ogrodu (ogródka) 5 arów ? Nie mam
> najmniejszego pojęcia jaki to jest rząd piniedzy.

Najtaniej: koszt ołówka, gumki i kartki papieru. Zyskasz ogromną frajdę
samodzielnego projektowania a jak doliczysz uciechę to praktycznie żadne
koszty.:-)

Pozdrawiam
skryba

18. Data: 2004-06-03 19:26:53

Od: "Jack" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najtaniej: koszt ołówka, gumki i kartki papieru. Zyskasz ogromną frajdę
> samodzielnego projektowania a jak doliczysz uciechę to praktycznie żadne
> [...]

Zapomiałeś dodać że samemu zrobi sie ten projekt lepiej, madrzej i ładniej niż
gdy zleci się tę pracę projektantowi...;)

Pozdr
Jack

19. Data: 2004-06-03 20:25:16

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jack" <w...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Zapomiałeś dodać że niż
> gdy zleci się tę pracę projektantowi...;)

Wiesz, zdaję sobie sprawę że musisz dbać o przyszłość swojej profesji,
ale wierz mi: widziałam zarówno przykłady paskudnych ogrodów
zaprojektowanych przez profesjonalistów jak i pięknych,
zaprojektowanych i wykonanych przez amatorów.
I czasem faktycznie samemu zrobi sie ten projekt lepiej, madrzej i
ładniej.

Pozdrawiam
Ewa
i proszę: więcej szacunku dla ludzi z pasją, którzy nie dają zarobić
fachowcom różnej maści.

20. Data: 2004-06-03 21:32:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najtaniej: koszt ołówka, gumki i kartki papieru. Zyskasz ogromną frajdę
> samodzielnego projektowania a jak doliczysz uciechę to praktycznie żadne
> [...]

Najtaniej Skryba, wychodzi ogród wirtualny.
Taki na ten przykład posiada Tadzik. W realu
coś tam niby rośnie, ale na grupie to on ma wszystko,
nawet bambusy:-)))

Pozdrawia bez pudła boletus

Przesadzanie piwonii
Bez miniaturowy(?) na balkon