Promocja - urwał nać

1. Data: 2015-06-13 14:39:32

Temat: Promocja - urwał nać
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem nie tak dawno panele ogrodzeniowe systemu Beckerta w Castoramie.
Były jakieś 25% tańsze, więc się skusiłem. Przy montażu płotu wydało
się, że normalne panele mają drut o średnicy 5 mm a te promocyjne
zrobili z 4-milimetrowego, co daje o połowę mniejszą sztywnośc konstrukcji.
Teraz w czasie upałów "chwalę" bardzo ziemię kwiatową promocyjną po 9,99
zł za worek. Nie wiem, z czego ją zrobili, ale nie posiada prawie
zdolności wchłaniania wody. Pelargonie muszę podlewać 4 x dziennie.
Jacek

2. Data: 2015-06-13 14:57:06

Temat: Re: Promocja - urwał nać
Od: "Piotr" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
> zł za worek. Nie wiem, z czego ją zrobili, ale nie posiada prawie
> zdolności wchłaniania wody. Pelargonie muszę podlewać 4 x dziennie.

No cóż, to jest "chłyt marketingowy".
Jeśli nie możemy zmniejszyć ceny kilograma to zmniejszamy kilogram :)

p.s. moja babcia powiadała - "szkłem dupy nie utrzesz"

p.s. 2
Nie nabijam się z Ciebie, łączę się w bólu :)

3. Data: 2015-06-13 16:11:18

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-13 o 14:57, Piotr pisze:
> p.s. moja babcia powiadała - "szkłem dupy nie utrzesz"
Jak to mawiają ze szklanego ekranu: teraz "posiadam wiedzę", szkoda
tylko, że była ona kosztowna. No i wnioski mało budujące - na zakupy
trzeba chodzić z własną wagą, suwmiarką i być może alkoholomierzem ;-)
Tylko już czasy nie te, co w filmie o przygodach pana Anatola.
Jacek

4. Data: 2015-06-13 16:57:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 16:11:18 +0200, Jacek napisał(a):

> Jak to mawiają ze szklanego ekranu: teraz "posiadam wiedzę", szkoda
> tylko, że była ona kosztowna. No i wnioski mało budujące - na zakupy
> trzeba chodzić z własną wagą, suwmiarką i być może alkoholomierzem ;-)

Zamiast tego bagażu dziś już nie wystarczy głowa? - ja jakoś nie narzekam.
No ale mam dosyć ciężką...

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

5. Data: 2015-06-13 17:04:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-13 o 16:57, Ikselka pisze:

> Zamiast tego bagażu dziś już nie wystarczy głowa? - ja jakoś nie narzekam.
> No ale mam dosyć ciężką...

...bo betonową.

Ewa

6. Data: 2015-06-13 17:04:27

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-13 o 16:57, Ikselka pisze:
> Zamiast tego bagażu dziś już nie wystarczy głowa? - ja jakoś nie narzekam.
Jak czytam Twoje posty, to widzę, że wiesz (prawie) wszystko o (prawie)
wszystkim, więc przyznaję Ci rację ;-)
> No ale mam dosyć ciężką...
Otóż to, otóż to.
Jacek

7. Data: 2015-06-13 18:03:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 17:04:27 +0200, Jacek napisał(a):

> Jak czytam Twoje posty, to widzę, że wiesz (prawie) wszystko o (prawie)
> wszystkim, więc przyznaję Ci rację ;-)

To nie jest "wiedzenie wszystkiego", lecz (bardzo powszechne niegdys u
ludzi zjawisko) DOŚWIADCZENIE ZYCIOWE. Dzis zastapila je w populacji
mentalnosc dziecka, a tylko nieliczne osobniki zachowaly zdolnosc
gromadzenia doswiadczen i wyciagania z nich wnioskow - atawizm taki 3-]

> Otóż to, otóż to.

Zwoje mozgowe pomagaja zyc, choc swoje waza.

PS. Sorry za brak "ogonkow", cos mi nawalilo, a nie chce mi sie teraz
grzebac, co i gdzie.

8. Data: 2015-06-13 19:31:09

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> p.s. moja babcia powiadała - "szkłem dupy nie utrzesz"

Hejka. A "tanie mięso psi jedzą".
Pozdrawiam przysłowiowo Ja...cki

9. Data: 2015-06-13 19:59:20

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> promocyjną po 9,99 zł za worek. Nie wiem, z czego ją zrobili, ale nie
> posiada prawie zdolności wchłaniania wody. Pelargonie muszę podlewać 4

Hejka. Ziemia kwiatowa czy podłoże do kwiatów to tylko nazwy zawartości
worka niespodzianki proponowanego nam w marketach. Aby zawartość worka
wykorzystać prawidłowo (w moim przypadku jako podłoże do rozsady warzyw)
należy pomieszać je z żwirem przesianym (np.przy pomocy rzeszota) w stosunku
objętościowym 5:1. Ponadto trzeba później pamiętać o podlewaniu roślinek
zalecanym roztworem płynnego nawozu wieloskładnikowego.
Pozdrawiam promocyjnie Ja...cki

10. Data: 2015-06-13 20:27:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...bo betonową.

Ale wiara, że wzrost pofałdowań wpływa na wagę masy pofałdowanej -
bezcenne zawsze.

Nie dość, że sama nie potrafisz się przyznać, że z czymś się myliłaś- to
jedna wciąga w swoje kłamstwa drugą- i żadna już nie wie, jak ma sie z
tego wyplątać- więc nakręca spiralę.

Filtr solarny do oczka wodnego? Czy jest coś takiego?
Stare odmiany truskawek?
Drzewa lub krzewy na parking
Co się stało z moim smardzem?
Galasy i co z nimi