Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <neo7vi$q2d$1@usenet.news.interia.pl> <neu3si$ige$1@dont-email.me>
<nf0e8t$m57$1@usenet.news.interia.pl> <nf17qp$6mu$1@dont-email.me>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<57149ad1$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<nf2k6v$5gp$1@node1.news.atman.pl>
<5718016a$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<nf9pt2$m8i$1@node1.news.atman.pl>
<5718dba2$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
<rjwnlx42syvs.1nuse0fwydmt8$.dlg@40tude.net>
<571915e0$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
<84juy87x3qa9$.1qdfoite2iion.dlg@40tude.net>
<571921d9$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
<f2wtyvg8wq3y$.1f1fny1ff2075$.dlg@40tude.net>
<5719aebd$0$22838$65785112@news.neostrada.pl>
<1wu9sti5pskwd$.1fch2zgnlgazb$.dlg@40tude.net>
<571a1763$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
<1xt313oxrc4s8$.19f0f0505mktz$.dlg@40tude.net>
<571b3279$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Thu, 28 Apr 2016 17:09:03 +0200
Message-ID: <1ekpncl0cl592$.1dr0nkindlqho$.dlg@40tude.net>
Lines: 62
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.185.252.144
X-Trace: 1461856144 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 658 79.185.252.144:11499
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.kuchnia:371707
Ukryj nagłówki
Dnia Sat, 23 Apr 2016 10:29:46 +0200, FEniks napisał(a):
> W dniu 22.04.2016 o 16:40, Ikselka pisze:
>> Dnia Fri, 22 Apr 2016 14:21:59 +0200, Qrczak napisał(a):
>>
>>> Dnia 2016-04-22 13:24, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
>>>> Dnia Fri, 22 Apr 2016 06:55:29 +0200, Qrczak napisał(a):
>>>>> Dnia 2016-04-21 22:23, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
>>>>>> Dnia Thu, 21 Apr 2016 20:54:21 +0200, Qrczak napisał(a):
>>>>>>> Dnia 2016-04-21 20:22, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
>>>>>>>> Dnia Thu, 21 Apr 2016 20:03:16 +0200, Qrczak napisał(a):
>>>>>>>>> Dnia 2016-04-21 19:38, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
>>>>>>>>>> Dnia Thu, 21 Apr 2016 15:54:46 +0200, Qrczak napisał(a):
>>>>>>>>>>> Dnia 2016-04-21 07:53, obywatel bbjk uprzejmie donosi:
>>>>>>>>>>>> W dniu 16-04-21 o 00:11, Animka pisze:
>>>>>>>>>>>>> Albo ja stracilam węch, albo mój olej kokosowy (100%) jest
bezzapachowy.
>>>>>>>>>>>> Bywają zapachowe (virgin) i pozbawione zapachu i smaku, czyli
>>>>>>>>>>>> rafinowane. Każda potwora znajdzie swego amatora.
>>>>>>>>>>>> Sama wolę i wybieram te pachnące, nierafinowane, bo lubię aromat
>>>>>>>>>>>> kokosowy. Używam go czasem także do niektórych ciastek zamiast masła,
>>>>>>>>>>>> czy do smażenia.
>>>>>>>>>>> Zwłaszcza, że rafinowany wraz z zapachem został pozbawiony wszelkich
>>>>>>>>>>> właściwości prozdrowotnych.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> LOL - to znaczy jakich konkretnie?
>>>>>>>>> Duże ilości
>>>>>>>> JAK duże?
>>>>>>>>
>>>>>>>>> zwiększają
>>>>>>>> Jak?
>>>>>>>>
>>>>>>>>> zawartość witaminy D w organizmie.
>>>>>>>>> Wystarczy?
>>>>>>>>>
>>>>>>>> Nie, nie wystarczy, choć jesteś urocza.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Jakieś konkrety proszę - najlepiej wu=yniki badań, że zapach i
>>>>>>>> nie-rafinowanie oleju kokosowego ma bezpośedni wpływ na wzrost poziomu wit.
>>>>>>>> D oraz że brak zapachu i rafinowanie ten wpływ ma zerowy.
>>>>>>>> Bo jak na razie to panie się upajają jedynie swą wzajemną sympatią przy
>>>>>>>> absolutnym braku merytoryki 3-]
>>>>>>>>
>>>>>>>> 3-]
>>>>>>> Z naukowego centrum informacji:
>>>>>>> Message-ID:<r8idpvyts1tz$....@4...ne
t>
>>>>>>>
>>>>>>> Dokroić z boczku?
>>>>>>>
>>>>>> Pływasz.
>>>>> Z takich palcy to komplementa.
>>>>>
>>>> I dalej konkretów nietu.
>>> Od konkretów są tu Ęksperty. ZnĄwcy.
>>>
>> To jak to jest z tą rafinacją? Którego konkretnie dobrodziejstwa pozbawia?
>
> Pewnie chodzi o te wartości, co do których rafinacja jest kluczową,
> istotną informacją na opakowaniu.
>
Czyli?
|