« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2008-11-04 21:07:19
Temat: Propozycja nowej podstawy programowej
Może kogoś zainteresuje (załącznik nr 2)
http://www.men.gov.pl/content/view/12019/22/
Zwróćcie uwagę na praktyczną matematykę np. banknoty (tylko 10 zł).
Za to podoba mi się pomysł o salach z częścią dydaktyczną i zabawową, o
dostępie do internetu w sali.
Ciekawe jak to będzie w rzeczywistości.
--
waruga
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2008-11-12 15:07:35
Temat: Re: Propozycja nowej podstawy programowejwaruga_e pisze:
> Może kogoś zainteresuje (załącznik nr 2)
> http://www.men.gov.pl/content/view/12019/22/
> Zwróćcie uwagę na praktyczną matematykę np. banknoty (tylko 10 zł).
> Za to podoba mi się pomysł o salach z częścią dydaktyczną i zabawową, o
> dostępie do internetu w sali.
> Ciekawe jak to będzie w rzeczywistości.
nie wiem czy to dokladnie mialas na mysli ale to jakas kicha jest
Zgodnie z zapisami w Projekcie ustawy o zmianie ustawy Karta
Nauczyciela, w 2009 r. wszystkim nauczycielom, bez względu na stopień
awansu zawodowego, wzrosną pensje. Podwyżki planowane są dwukrotnie: o 5
procent od stycznia i kolejne 5 procent od września przyszłego roku.
- Zależy nam na tym, by najmniej zarabiający obecnie nauczyciele
dostawali większe pobory. Dlatego podwyżki dla nauczycieli stażystów
sięgają aż 34 procent, a nauczycieli kontraktowych prawie 20 procent. Ta
zmiana proporcji jest spowodowana tym, by zachęcić młodych ludzi do
pracy w szkole. Młodzi pedagodzy obecnie nie są usatysfakcjonowani
poziomem zarobków - podkreślała minister edukacji narodowej Katarzyna
Hall na konferencji prasowej po posiedzeniu Rady Ministrów.
--
The Gnome
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2008-11-12 19:20:50
Temat: Re: Propozycja nowej podstawy programowejDnia Wed, 12 Nov 2008 16:07:35 +0100, gazebo napisał(a):
> waruga_e pisze:
>> Może kogoś zainteresuje (załącznik nr 2)
>> http://www.men.gov.pl/content/view/12019/22/
>> Zwróćcie uwagę na praktyczną matematykę np. banknoty (tylko 10 zł).
>> Za to podoba mi się pomysł o salach z częścią dydaktyczną i zabawową, o
>> dostępie do internetu w sali.
>> Ciekawe jak to będzie w rzeczywistości.
>
>
> nie wiem czy to dokladnie mialas na mysli ale to jakas kicha jest
>
ups, miałam otwartych kilka okien i oczywiście wkleiłam nie to co trzeba.
Przepraszam
http://www1.reformaprogramowa.men.gov.pl/projekt_roz
porzadzenia/
teraz już powinno być jak należy, załącznik nr 2
--
waruga
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
4. Data: 2008-11-12 19:24:57
Temat: Re: Propozycja nowej podstawy programowejwaruga_e pisze:
>>> Może kogoś zainteresuje (załącznik nr 2)
>>> http://www.men.gov.pl/content/view/12019/22/
>>> Zwróćcie uwagę na praktyczną matematykę np. banknoty (tylko 10 zł).
>>> Za to podoba mi się pomysł o salach z częścią dydaktyczną i zabawową, o
>>> dostępie do internetu w sali.
>>> Ciekawe jak to będzie w rzeczywistości.
>>
>> nie wiem czy to dokladnie mialas na mysli ale to jakas kicha jest
>>
> ups, miałam otwartych kilka okien i oczywiście wkleiłam nie to co trzeba.
> Przepraszam
> http://www1.reformaprogramowa.men.gov.pl/projekt_roz
porzadzenia/
> teraz już powinno być jak należy, załącznik nr 2
>
dzieki, nie zerkne dzisija, a propos tego co sie wkleilo wczesniej to
naprwde kicha
--
The Gnome
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
5. Data: 2008-11-12 20:29:37
Temat: Re: Propozycja nowej podstawy programowejDnia Wed, 12 Nov 2008 20:24:57 +0100, gazebo napisał(a):
> dzieki, nie zerkne dzisija, a propos tego co sie wkleilo wczesniej to
> naprwde kicha
Możesz rozwinąć wypowiedź??
--
waruga
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
6. Data: 2008-11-13 06:36:44
Temat: Re: Propozycja nowej podstawy programowejwaruga_e pisze:
>
> Możesz rozwinąć wypowiedź??
docenianie mlodych kosztem starych, znaczy jak? iles pracy wlozonej w
studia podyplomowe, czasami dwa i trzy takie studia, stopnie
specjalizacji itp., to na kiego grzyba to robic skoro mlodszy jest lepszy?
--
The Gnome
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
7. Data: 2008-11-13 07:39:57
Temat: Re: Propozycja nowej podstawy programowejDnia Thu, 13 Nov 2008 07:36:44 +0100, gazebo napisał(a):
> docenianie mlodych kosztem starych, znaczy jak? iles pracy wlozonej w
> studia podyplomowe, czasami dwa i trzy takie studia, stopnie
> specjalizacji itp., to na kiego grzyba to robic skoro mlodszy jest lepszy?
A teraz to zrozumiałam. No fakt. Zastanawiałyśmy się w pracy ostatnio jaką
szansę na zdobycie pracy mają ci młodzi skoro na miejsce emerytów to nie
bardzo "wskoczą".
--
waruga
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
8. Data: 2008-11-13 11:23:35
Temat: Re: Propozycja nowej podstawy programowejwaruga_e pisze:
>
>> docenianie mlodych kosztem starych, znaczy jak? iles pracy wlozonej w
>> studia podyplomowe, czasami dwa i trzy takie studia, stopnie
>> specjalizacji itp., to na kiego grzyba to robic skoro mlodszy jest lepszy?
>
> A teraz to zrozumiałam. No fakt. Zastanawiałyśmy się w pracy ostatnio jaką
> szansę na zdobycie pracy mają ci młodzi skoro na miejsce emerytów to nie
> bardzo "wskoczą".
>
wiesz, ja nie mowie zeby nie pomagac mlodym, tylko dlaczego kosztem innych?
--
The Gnome
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
9. Data: 2008-11-13 11:40:14
Temat: Re: Propozycja nowej podstawy programowej
Użytkownik "gazebo"
>
> wiesz, ja nie mowie zeby nie pomagac mlodym, tylko dlaczego kosztem
> innych?
>
Już objaśniam.
Nie chodzi o pomaganie, tylko o stworzenie pozorów dbania o edukację, że
niby robia co się da, żeby podnieść jakość kadry.
Najpierw zrobili stopnie, stażysta miał być słabo opłacany a różnice
pomiędzy stopniami duże. Niestety nie docenili nauczycieli, którzy się
błyskawicznie, część w rok, reszta w 3 lata awansowali do dyplomowanego.
Teraz większość nauczycieli ma ten stopień. Pora zatem spłaszczyć płace,
najwięcej dać najmniej licznej grupie, czyli stażystom. Potem wymyślą nowe
stopnie i znów triumfalnie ogłoszą, że hmmm, specjalista III stopnia?
dostanie na rękę (tu wpisać coś nierealnego). Wierchuszkę związkowców
przekupi się automatycznym mianunkiem na najwyżej uposażone poziomy i
przepchną.
I tak się kręci.
EwaSzy
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
10. Data: 2008-11-13 11:44:00
Temat: Re: Propozycja nowej podstawy programowejHarun al Rashid pisze:
>
>>
>> wiesz, ja nie mowie zeby nie pomagac mlodym, tylko dlaczego kosztem
>> innych?
>>
> Już objaśniam.
> Nie chodzi o pomaganie, tylko o stworzenie pozorów dbania o edukację, że
> niby robia co się da, żeby podnieść jakość kadry.
> Najpierw zrobili stopnie, stażysta miał być słabo opłacany a różnice
> pomiędzy stopniami duże. Niestety nie docenili nauczycieli, którzy się
> błyskawicznie, część w rok, reszta w 3 lata awansowali do dyplomowanego.
> Teraz większość nauczycieli ma ten stopień. Pora zatem spłaszczyć płace,
> najwięcej dać najmniej licznej grupie, czyli stażystom. Potem wymyślą
> nowe stopnie i znów triumfalnie ogłoszą, że hmmm, specjalista III
> stopnia? dostanie na rękę (tu wpisać coś nierealnego). Wierchuszkę
> związkowców przekupi się automatycznym mianunkiem na najwyżej uposażone
> poziomy i przepchną.
> I tak się kręci.
>
oki, czyli dobrze cie zrozumialem, bo juz mialem watpliwosci :-)
--
The Gnome
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |