Prosba

1. Data: 2002-07-02 10:30:58

Temat: Prosba
Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktos mogl by podzielic sie z grupa wrazeniami na temat akademii Kurta
Schellera.
Na pewno ktos sprobowal. Jak tam jest, czy warto placic jak dla mnie duza
kase za te kursy.
No i czy sporo mozna sie nauczyc.

Moze nie wszyscy wiedza wiec przypominiam link:
www.schelleracademy.com.pl

Pozdrawiam.

Dominik

1. Data: 2002-07-02 10:37:41

Temat: Re: Prosba
Od: "cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylem na otwarciu. Dzielilem sie wrazeniami juz na grupie. Przejrzyj
archiwum. Nie sadze by ktos z grupy juz zdazyl wziac udzial w kursach bo
jesli sie nie myle jeszcze sie nie zaczely
Czarek

----------

1. Data: 2002-07-02 10:54:07

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bylem na otwarciu. Dzielilem sie wrazeniami juz na grupie. Przejrzyj
> archiwum. Nie sadze by ktos z grupy juz zdazyl wziac udzial w kursach bo
> jesli sie nie myle jeszcze sie nie zaczely

hmmmm
Nie chodzilo mi o otwarcie bo to juz czytalem.
Czy juz sie kursy rozpoczely, oto odpowiedz kawalek strony :
Kurs 1- 28 czerwiec /piątek/ - godz. 8.00 - 100,-PLN
Opanowanie podstawowych umiejętności związanych z przygotowaniem świeżych
ryb słodkowodnych i morskich, ich gotowaniem, smażeniem i pieczeniem.

Kurs 2 - 28 czerwiec /piątek/ - godz. 13.00 - 120,-PLN
Przygotowywanie dań z krewetek na wiele rożnych sposobów, m.in. sałatek,
przystawek lub głównych dań krewetkowych. Zakończenie kursu uwieńczone
zostanie lampka wina.

Kurs 3 - 28 czerwiec /piątek/ - godz.18.00 - 140,-PLN
Kolacja rybna
Przygotowanie 5 daniowego menu zakończone uroczysta rybna kolacja i lampka
wina.

PODSTAWY GOTOWANIA

Kurs 4 - 29 czerwiec /sobota/ - godz.10.00 - 80,-PLN
Przygotowanie lekkich dań, wykorzystując podstawowe metody i techniki
gotowania.

Pozdrawiam.

BTW: Staraj sie odpowiadac pod postami , kiedys chyba takie bledy tez
robilem ;-)

Dominik.

1. Data: 2002-07-02 11:14:28

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Domin <s...@p...onet.pl> napisał(a):

Wiesz co?
Proszę wytłumacz, co tobą kieruje, kiedy piszesz takie uwagi, jak ta poniżej?
O co ci chodzi?
Chcesz się dowartościować?
Bo skoro ci to naprawdę przeszkadza, czemu nie napiszesz swojej NIC nie
wnoszącej uwagi na priv?
Lubisz innych pouczać? Co?

grzegorz

1. Data: 2002-07-02 11:42:47

Temat: Re: Prosba - OT
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Extra Virgine <e...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:
> O co ci chodzi?
> Chcesz się dowartościować?
> Bo skoro ci to naprawdę przeszkadza, czemu nie napiszesz swojej NIC nie
> wnoszącej uwagi na priv?
> Lubisz innych pouczać? Co?

Grzesiu, co Ty dzisiaj zjadłes, ze jestes taki ZLY i czepialski???
A moze znow rzucasz palenie?

Dominik z zyczliwoscia poprosil kolege o dostosowanie sie do zasad
netykiety, nie czyniac z tego jedynej tresci swego postu, bo to byla
tylko uwaga postscriptum, a Ty zaraz wytaczasz na niego armaty... ? :-O
Nie poznaje Ciebie...

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-07-02 11:47:50

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> netykiety, nie czyniac z tego jedynej tresci swego postu, bo to byla
> tylko uwaga postscriptum, a Ty zaraz wytaczasz na niego armaty... ? :-O

może on już nie virgine?

Waldek, chwilowo jednooczny :-(

1. Data: 2002-07-02 11:50:10

Od: "turecky" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Extra Virgine <e...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> Domin <s...@p...onet.pl> napisał(a):
>
> Wiesz co?
> Proszę wytłumacz, co tobą kieruje, kiedy piszesz takie uwagi, jak ta
poniżej?
> O co ci chodzi?
> Chcesz się dowartościować?
> Bo skoro ci to naprawdę przeszkadza, czemu nie napiszesz swojej NIC nie
> wnoszącej uwagi na priv?
> Lubisz innych pouczać? Co?

Uwagi dotyczące łamania netykiety są zawsze OT. Pytanie, czy należy takie
sytuacje piętnować publicznie. Są grupy, gdzie łamanie jest nagminne. Tu na
pewno tak nie jest. Uważam, że zamiast oburzenia lepsze byłoby zwykłe
przepraszam i jakiś fajny przepisik kulinarny.

1. Data: 2002-07-02 12:02:39

Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Waldemar Krzok z adresu <w...@u...fu-berlin.de> napisał:

> może on już nie virgine?

a moze dlatego ze wciaz "virgine" ? ;-)
(szkoda ze tej samej co ja plci....)

grzesiek (wszystkojedzacy)

1. Data: 2002-07-02 12:05:11

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik turecky <t...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:
> Uwagi dotyczące łamania netykiety są zawsze OT. Pytanie, czy należy takie
> sytuacje piętnować publicznie.

Nie tak dawno była dyskusja na grupie na ten temat i nawet wybuchały
straszne awantury z powodu zlego cytowania (Barbara Czaplicka zapewne
pamieta).
To sie mialo juz nigdy nie powtorzyc, a Bozenka nawet deklarowala sie,
ze dopilnuje tej sprawy z cala surowoscia ;-)
Niestety dobrze wiemy, ze nie jest to przestrzegane, a powinno byc!

Uwazam, ze publiczne przypomnienie o tym zrobione na marginesie,
tak jak to uczynil Dominik wcale nie jest czyms nagannym, a wrecz
przeciwnie, bo nowi ludzie na grupie moga w ten sposob przy okazji
poznac prawidlowe zasady obowiazujace na grupach dyskusyjnych.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-07-02 12:11:39

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Extra Virgine <e...@N...poczta.gazeta.pl> w
wiadomości

> Grzesiu, co Ty dzisiaj zjadłes, ze jestes taki ZLY i czepialski???
> A moze znow rzucasz palenie?

To dlatego, że ja na tej grupie się o netykietę nie czepiam... Grześ mnie
lubi - mnie by nie napadł... (hehe - ciekawe, czy nie zaprzeczy)...

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Zdobycze wakacyjne - Utensylia kuchenne