Marsz ku wyzwoleniu konopi

51. Data: 2009-02-25 15:38:42

Temat: Re: Marsz ku wyzwoleniu konopi
Od: shyguy <r...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat badania naukowe wskazują, że krócej od degustatorów maryśki żyją
> degustatorzy alkoholu. Marihuana może przynajmniej ratować ludzi w
> potrzebie - rozluźnienie mięśni daje ulgę w wielu schorzeniach, pomaga
> koordynować ruchy. Niestety jest rakotwórcza - to też wynik badań.

Niezupelnie panie Rafale. Prawda jest ze palac marihuane wdychamy te
same substancje ktore powszechnie uznane sa jako rakotworcze w dymie
tytoniowym... ale wielu naukowcow zaskoczonych jest faktem ze w
laboratoryjnych badaniach te same substancje sa neutralizowane przez
substancje okreslana jako THC. Dla znajacych angielski zamieszczam
link do strony z artykulem na ten temat a dla tych nie znajacych
angielskiego przytocze fragment w moim luznym tlumaczeniu:

" Marihuana moze niszczyc plucne guzy rakowe.
17 Kwietnia 2007 (Los Angeles) - Cannabis moze byc zly dla pluc ale
aktywna substancja w nim moze pomoc w walce z rakiem, sugeruja nowe
badania.

W laboratorium i badaniach przeprowadzonych na myszach, substancja
znana jako THC zmniejsza o polowe wzrost komorek rakowych i zapobiega
rozszerzaniu sie raka jak twierdzi Anju Preet, lekarz i naukowiec z
Harvard University w Bostonie.

Dodatkowo inne wczesne badania sugeruja ze marihuana moze pomagac w
walce z rakiem mozgu, prostaty i skory. Odkrycia te zaprezentowane
zostaly na corocznym spotkaniu American Association for Cancer
Research.

Owe odkrycia bazuja na niedawnym odkryciu naszego wlasnego systemu
cannabicznego (cannabis = marihuana). Znany jako endocannabinoids nasz
organizm wytwarza naturalny cannabinoids ktory stymuluje apetyt i
kontroluje bol i zapalenia (inflamations).

Caly artykul mozna znalezc w linku ponizej:

http://www.webmd.com/lung-cancer/news/20070417/marij
uana-may-fight-lung-tumors

Dodajac do powyzszego dodam jeszcze ze "palenie maryski" jest mniej
grozne od nagminnego zazywania lekarst zwalczjacych bol w przypadku na
przyklad przewleklego artretyzmu, przynosi ulge osobom chorym na
Stwardnienie Rozsiane (moja mama zmarla na ta straszna i dluga...
nieuleczalna chorobe) jest znacznie bezpieczniejszym i skuteczniejszym
srodkiem zwalczajacym depresje ("Prozac" zabil tysiac razy wiecej
ludzi niz palenie maryski)

Koncerny farmaceutyczne od ladnych paru lat pracuja nad syntetycznym
odpowiednikiem maryski i stoja murem przeciw jej legalizacji... bo
czyz to w ich interesie pozwolic lekarstwu rosnac w doniczce czy
przydomowym ogrodku??? Na razie nie udalo im sie to... a naturalnych
substancjii nie mozna opatentowac i czerpac multibilionowych zyskow.

To samo mozna powiedziec o substancji zwanej amigdylin (vitamin
B-17)... kto w dziecinstwie jadl miazsz jablkowych pestek jadl
smiertelna trucizne, ja jadlem i jak na razie ciagle zyje.

Przez sto lat marynarze cierpieli a nawet umierali na szkorbut i kto
by kiedykolwiek pomyslal ze lekarstwem na krwawiace dziasla mogla byc
zwyczjna kiszona kapusta albo jedna cytryna zjedzona w tygodniu...

Swoja droga "maryska to calkiem ladna roslinka"... a ile odmian juz
jej wychodowano....

Pozdrowienia,
JanuszB

52. Data: 2009-03-06 12:18:11

Od: "s...@g...com" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dalej widze ze niektórzy postrzegaja marihuane jako najwieksze zło i
wynaazwek szatana,
http://video.google.pl/videosearch?q=Union+napisy+pl
&emb=0&aq=f#
polecam ten film, poza teoria spiskowa w nim zawarta jest w porzadku,
moze ktoś w koncu dostrzerze argumenty przemawiajace za zmienieniem
postawy wobec konopi.

P.S Porównywanie marihuany do tytoniu nie ma sensu to tak jak porównac
drewno i plastik, oba sie pala...

53. Data: 2009-03-06 19:35:58

Od: "mAYKIN" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

P.S Porównywanie marihuany do tytoniu nie ma sensu to tak jak porównac
drewno i plastik, oba sie pala...

Jak to nie ma sensu, przecież jak tu niektórzy piszą - marihuana to też
narkotyk (obok legalnego tytoniu)

54. Data: 2009-03-08 14:07:03

Od: Ewa J <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com wrote:
> [...]
> postawy wobec konopi.
>
> P.S Porównywanie marihuany do tytoniu nie ma sensu to tak jak porównac

Ten marsz juz sie odbyl? A pojawil sie tam jakis cpun czy tez wszyscy
tak sie nawalili ze zaden z was sie nie byl w stanie doczolgac sie na
punkt startowy?

55. Data: 2009-03-11 23:20:01

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten marsz juz sie odbyl? A pojawil sie tam jakis cpun czy tez wszyscy
tak sie nawalili ze zaden z was sie nie byl w stanie doczolgac sie na
punkt startowy?

Do kamieniołomów z ćpunami!

56. Data: 2009-03-16 23:44:30

Od: "s...@g...com" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa J gratuluje obeznania w temacie, brawo kolejna matka polka z
naciskiem na "polka" nie wie, nie zna sie ale udaje ekspreta...
pozwodzenia zycze w kolejnych ekspertyzach, aha polecam serwis
youtube, fakt jest pare osob mlodych nieodpowiedzialnych ale jest tez
grupa ludzi wiedzacych o co walczą!
Już nic nas nie zatrzyma!
www.freedomshop.gota.pl
serwis w formie sklepu prowadzący kolejny krok w zazielenieniu Polski.

www.openseed.eu
forum zrzeszajace zieloną Europe.

opwartapestka.info dalej funkcjonuje i zbiera chcetnych na propagande.
Zapraszam i pozdrawaim
Armista konopny.

Konopia to twarda roslina, jesli w kamienialomie nie bedzie takich
infantylnych istot z chcecią tam zamieszkam ;-)

57. Data: 2009-03-17 07:28:14

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Armista konopny.

Przyślesz porcję nasion?
Pozdrawiam.Mirzan

58. Data: 2009-03-17 08:40:31

Temat: Prośba.
Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
i mam prośbę. Chodzi o tych maszerujących co czują, że mają za dużo
neuronów i koniecznie chcą je wytruć dymem.
Ignorujmy ich posty bo zielarska mafia zalegnie nam się na grupie i
rozwali to co powoli zaczyna się ożywiać.

Pozdr.

D.P.

59. Data: 2009-03-17 09:00:14

Temat: Re: Prośba.
Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Darek Pakosz" wrote ...
> Chodzi o tych maszerujących co czują, że
> mają za dużo neuronów i koniecznie chcą je
> wytruć dymem.

Ale zatruwane są tylko te neurony co nie chcą palić! Nie wiedziałeś o
tym? :)
Czy nalewki też proponujesz ignorować? Alkochol też zabija, z tym, że
te które nie chcą pić :)
A.
P.S. Temat umrze, nie przejmuj się :)

60. Data: 2009-03-17 12:10:17

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ignorujmy ich posty bo zielarska mafia zalegnie nam się na grupie i
> rozwali to co powoli zaczyna się ożywiać.

Wolę o byle jakich zielskach,z różnymi dziwnymi hodowcami roślin,niż
o roku gołąbka pokoju,czy wrony,bo to już całkiem bez sensu..
Pozdrawiam.Mirzan

chore kaktusy
ZŁĄCZKI DO RUR PE DO NAWADNIANIA OGRODÓW
pytanie do osób zawodowo zajmujących się projektowaniem ogrodów
Projektowanie ogrodów w przeglądarce
Brazowe liscie bluszczu